står i dne sitiuation at faderen til barnet har nægtet at erkende sig faderskabet og har nu fået brev fra statsamtet om at vi automatisk blir kaldt ind til en prøve når barnet er 3 måneder gammelt , jeg har skrevet under på han er den eneste jeg har været sammen med. da jeg var 4 uger henne finder vi ud af jeg er garvid og vælger at beholde barnet , men efter 2,5 måned var han væk efetrfølgende var han ikke med til første scanning ( han vidste tid og sted) efterfølgende sagde jeg til ham indtil flere gange han kunne komme og se scanningsbilledet og eftersom han ikke reagerede efter 5 uger skrev jeg til ham at han fik 14 dage og kom så med undskyldninger omkring han ahvde så meget og se til osv , skal lige siges han arbejder he ri byen og det kun tager 5 min at se sådan et billed . efterfølgende ville han ha vuggen og puslebordet som han betalte da vi var sammen , hvilket jo ikke varkøbt for min skyld men for barnets skyld men siger til ham han bare kan hente dem osv men efetr en lang sms samtale siger han nej behold dem vil hellere ha vi kan snak sammen end det her og 5 min inden havde han truet med retten osv.. derudover sletter han mig på facebook fordi han tror det rør mig hvilket det ikke gør , , han vælger så at komme til scanning nr 2 efter han skrev til mig dagen før jeg sku afsted hvordan gik det ved lægen .. hmm , men han møder op og syntes egentlig han tager glæden far det hele forid det hele var så akavet ( havde ikke set han siden vi gik fra hinanden) så kommer hele faderskabs sagen igang hvor han ikke svare på første brev men skriver til mig to dage før hvordan går det med det med vores lille prinsesse .. så nr 2 brev svare han så heller ikke på , men skriver der 4 dage før omkring han lille barn . blir så irriteret .. så igår skriver han til mig , at han sir han har kontaktet forvaltingen og sagt han gerne vil ha taget en test ikke fordi han tror jeg har været sammen med en anden men fordi han syns dte mange penge så han vil gerne være helt sikker selvom han tror og håber det er hans barn . er så ked af hele måden det skal forgå på . og fordi han rammer mig eller prøver at ramme mig på en masse punkter og dte har jeg ikke brug for , men det jeg egentlig ville spørge om var hvordan jeg skal forholde mig overfor ham nu ,, kan jeg tillade at lukke a for ham indtil jeg står med papir på at han er faderen selvom jeg jo godt ved han er det ? ,, eller kommer det til at påvirke min sag senere ,, ved han ikke erkender siger han jo os " det ikke min datter" ?? årh håber nogle kan hjælpe kan ikke finde noget om det på nettet og prøvede at ringe til statsamtet men det fik jeg ikke meget ud a 
Pernille 28+1
Anmeld