Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er blevet kontaktet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LilCleo skriver: Er blevet kontaktet
nårh.... det var godt
CamillaSoefelt skriver: Hehe, ja det tænker jeg osse?
Hehe, ja det tænker jeg osse?
Jo hun har fået hans navn
Og hvis der skulle være andre der er interresseret i at lærer ham bedre at kende, så kan i finde ham på facebook, under navnet Martin Lagerstrøm
kimfrit skriver: Jo hun har fået hans navn Og hvis der skulle være andre der er interresseret i at lærer ham bedre at kende, så kan i finde ham på facebook, under navnet Martin Lagerstrøm
Han ser rigtig sød ud... men bor på den forkerte side af broen..
Lad os få en lille baby.dk romance det vil jeg elske hvis han finder sammen med hende fra Albertslund.
Er selv i lykkeligt forhold og nok også en anelse for gammel
Held og lykke med at få ham afsat og pøj pøj med daten
Lad os få en lille baby.dk romance det vil jeg elske hvis han finder sammen med hende fra Albertslund. Er selv i lykkeligt forhold og nok også en anelse for gammel Held og lykke med at få ham afsat og pøj pøj med daten
Der er da flere chancer...
Jeg har da givet kimfrit steder hvor han kan se min profil.. dog ikke lige face, men alternative sider... Men det er gjort på privaten.. men vil spændt følge med.....
KaLee skriver: Der er da flere chancer... Jeg har da givet kimfrit steder hvor han kan se min profil.. dog ikke lige face, men alternative sider... Men det er gjort på privaten.. men vil spændt følge med.....
albertesmor skriver:
he he
regner nu ikke med det helt store, men selskab kan jo altid søges...
Og jeg har ingen planer søndag...
KaLee skriver: he he regner nu ikke med det helt store, men selskab kan jo altid søges... Og jeg har ingen planer søndag...
Håber du får en god søndag...
(pift piiiiiift)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128