Abekatten har meget tynd nakke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

klmf

Bavianis skriver:

Må jeg præsentere: Abekattebillede!!! Da-daaa!

Sikke en fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin lille abekat

Så dejligt for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

VNB

iiiiiiiiiiiiiih hvor er det bare godt at den lille abekat er helt perfekt og har det godt derinde!

Super godt billede! og jeg synes faktisk også godt det kunne ligne en lille fin dreng

Anmeld

23. november 2010

Rosa

Bavianis skriver:

Nuuurh, den er da så fin og lille og sød!!!! STORT tillykke med den lille pusling!

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

Ja, det er bare så skønt. Og måske en lille dreng  Så er spørgsmålet om det skal være en Birk eller en Thure...

Anmeld

23. november 2010

dorthemus

Bavianis skriver:

GUUUD et flot billede!!Sikke sød h*n er

Anmeld

23. november 2010

baby84

Birk var da ny..har aldrig hørt det før, men det er faktisk rigtig sødt..  hvad sker der for mavebilleder?

Anmeld

23. november 2010

Bavianis

baby84 skriver:

Birk var da ny..har aldrig hørt det før, men det er faktisk rigtig sødt..  hvad sker der for mavebilleder?

Æhhh - vi skulle da egentligt have taget idag, men det glemte vi vist...  Skal nok lige mande mig op!

Og ja - Birk er semi-ny. Gregers' søster forelog det ift August, men nu er jeg lidt varm på det...

Anmeld

23. november 2010

betiinsen

åhh stort tillykke med det.. og super flot tal, fik selv 11.985 så er også godt tilfreds

Anmeld

23. november 2010

Klumpe-dumpe

Bavianis skriver:

Åh Susanne jeg har tænkt så meget på jer i dag!!!

Jeg synes du også det ligner en lille baby-boy  

Kan godt forstå Ingelise meget villigt tog mange 3D billeder til jer, for hvor er han dog smuk ham abekatten du gemmer derinde i

Stort TILLYKKE med det fine resultat

Anmeld

23. november 2010

mamalicious

Bavianis skriver:

Faktisk så tynd, at tallet er 1:13.736 ift kromosomfejl! Vi fik en masse flotte 3D billeder - Ingelise var helt vild (I love her).

Oh YES - nu skal vi bare GLÆÆÆÆÆDE os!

Susanne: "Er det en dreng - jeg synes jeg så en tissemand??" (Jeg har jo ment det var en pige...)

Læge: "altså på denne tid har både drenge og piger en tap, så det kan man ikke helt regne med. Meeen - nu ER der forskel på tapper, så det skulle ikke undre mig at det er en dreng..."

Susanne: [tude, tude...]

Tillykke ..... Skønt at hører fra dig og jeres lille abekat !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.