Hej Piger 
Jeg er ret ny herinde, så jeg vil lige præsentere mig lidt.. Jeg er 21år, kæreste med en dejlig udlært mand, på 24 år - vi bor sammen i en fin ejerlejlighed, jeg er pæd. studerende! Det var lidt basis informationer om mig/os
Vi er bare rigtig klar, til sammen at lave vores lille familie, vi glæder os, og taler rigtig meget om alting! Det er jo et stort og livslangt skridt vi har valgt at tage
Men men, da jeg har en cyklus på 28 dage, kan jeg læse mig frem til at jeg har ægløsning, ca. 10-14dage efter menstruationens første dag, dvs. det skulle være mellem igår og til på fredag - men men, da jeg ikke kan mærke min ægløsning overhovedet, tænker jeg bare, er det normalt den kommer på andre tidsunkter end 'normalen'? Hvad er jeres erfaringer fra jeres egne graviditeter, hvis I har en cyklus på 28dage?
Min kæreste rejser nemlig lige i et par dage, og det gør han på 13. dagen her i min cyklus, og så da vi skal undvære hinanden et par dage og vi ønsker en bebs, vil vi da højst sandsynligt knulle lidt inden afgang, men hvor længe lever den sæd så? mere præcist.. Vi har ikke været på prævention siden marts, men vi tager det meget roligt og har ikke været meget obs på ægløsninger osv osv, da vi mener det sker, når det sker.. Men nu begynder vi at prøve lidt med planlægning udfra æl ;-) Nu må vi se, så er det bare lidt interessant at hører om
På forhånd tak for svar
Anmeld