ægløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. november 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Plejer at være sådan at jeg har ægløsning på 13dagen efter sidste mens første dag. Men igår aftes mærker jeg en murren i underlivet, og senere da jeg så er på wc g tørre mig er den go nok... Jeg har ægløsning... Men er kun 9 dage efter sidste mens første dag. Kan mærke idag at det stadig arbejder i underlivet, så den er go nok...

Vi havde sex lørdag morgen, søndag aften og igen igår aftes.... Inden jeg viste jeg havde ægløsning. Troede først det ville komme i weekenden...

Hvorlænge er det en ægløsning vare?? Og hvorfor kommer ægløsning nu allerede 9 dage efter sidste mens første dag?

Håber på nogen gode svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

SSL

Jeg har selv lige lavet en cyklus/æl debat, men ingen svar  men men, jeg har læst mig frem til at hvis din cyklus er på 28dage, så har du æl 10-14 dage efter menstruationens 1. dag  dvs. fik du mens d. 12/11 f.eks, så er det cirka mellem den 22-26. november, så det er jo i princippet kun én dag før, hvis dét holder stik med 10-14dage   Men jeg har bare læst det via nettet, med dén cyklus, så jeg tør jo ikke sige det er sådan det er - har netop selv spurgt lidt til det idag

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

SSL skriver:

Jeg har selv lige lavet en cyklus/æl debat, men ingen svar  men men, jeg har læst mig frem til at hvis din cyklus er på 28dage, så har du æl 10-14 dage efter menstruationens 1. dag  dvs. fik du mens d. 12/11 f.eks, så er det cirka mellem den 22-26. november, så det er jo i princippet kun én dag før, hvis dét holder stik med 10-14dage   Men jeg har bare læst det via nettet, med dén cyklus, så jeg tør jo ikke sige det er sådan det er - har netop selv spurgt lidt til det idag

Jaaa det er skønt når folk ik gider svare NOT!!

Kan se 40 har kigget og kun du har svaret....

Men tak for hjælpen....

Syntes stadig bare det er underligt, der plejer at gå 13 dage og nu er der kun gået 9... Men kan da godt ske det er normalt...

Anmeld

23. november 2010

grinny

Min cyklus var de første 6 måneder efter p-pille stop på 28 dage hvor jeg fik ÆL dag 14

Men nu er min cyklus 30 dage og får ÆL på 11. dagen.

Jeg ved heller ikke hvorfor, men tror det er fordi min krop skulle finde sig selv

Anmeld

23. november 2010

SSL

LouiseNielsen skriver:

Jaaa det er skønt når folk ik gider svare NOT!!

Kan se 40 har kigget og kun du har svaret....

Men tak for hjælpen....

Syntes stadig bare det er underligt, der plejer at gå 13 dage og nu er der kun gået 9... Men kan da godt ske det er normalt...

Tror bare det er den typiske kvinde krop :-) Man kan jo ikke regne med det helt hundrede - min cyklus kan også svinge fra 28-32 fordi man tænker over en masse, kroppen reagere jo enorm på alle ens tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.