der har bare været så meget siden vi sidst snakkede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

Loggidut

jeg har haft besøg af den be-skedne marie....og den lækre malte...havde en rigtig snakkedag...og hyggede mig.
desuden glæder jeg mig vildt til onsdag, og til at se alle de dejlige unger...ja så er der jo lørdag....og vildt som den dag også er begyndt at give sommerfugle i maven...nu er det jo snart.
Jeg tror Michael har bestemt sig for at kører linen ud og blive her.,...han er sgu ikke så lidt bange for vi kvinder...lål....nå en masse pladder om intet...jeg har bare savnet jer for vildt....

stort knus fra sloggi...som altså er total afhængig af jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

ivfmarie

hvis det ok med dig - så kommer Malte og jeg tidligt og hænger ud, og hjælper med diverse forefaldende...
Snakkede med Ny mor idag - Falsterpigerne kommer ved 14-tiden...

Anmeld

18. februar 2008

Tynen

jeg har haft besøg af den be-skedne marie....og den lækre malte...havde en rigtig snakkedag...og hyggede mig.
desuden glæder jeg mig vildt til onsdag, og til at se alle de dejlige unger...ja så er der jo lørdag....og vildt som den dag også er begyndt at give sommerfugle i maven...nu er det jo snart.
Jeg tror Michael har bestemt sig for at kører linen ud og blive her.,...han er sgu ikke så lidt bange for vi kvinder...lål....nå en masse pladder om intet...jeg har bare savnet jer for vildt....

JA! Jeg skal da se Stigs ukendte bror :)

Han er sgu modig ham Dichael - Tænk at begive sig ind i hønsegården frivilligt! :)

Trine

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

jeg ville virkelig blive glad hvis du kom tidligt...for der er jo nok en masse sådan lige som skal gøres, men ved da ikke lige hvad...ha ha...men glæder mig!

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

JA! Jeg skal da se Stigs ukendte bror :)

Han er sgu modig ham Dichael - Tænk at begive sig ind i hønsegården frivilligt! :)

Trine

lol...ja ham dikael kan holde til meget...lol...han går sgu nok på druk i hans garage...ha ha...det havde jeg dælme også gjort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.