Juletøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. november 2010

hc=k

Får jeres børn specielt pænt tøj på til jul??

Sidste jul var det Kristophers første jul og han fik rigtig fint tøj på, men jeg er ikke helt sikker på at jeg gider at tøbe super fint tøj til ham i år. Han kan så faktisk også stadig passe det han havde på sidste år, men det er ikke sååå pænt mere hehe.

Hvad skal jeres have på??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

oerbaek

mine drenge får altid fint tøj på pæne bukser og en skjorte...

sidste år fandt jeg et fint sæt med skjorte vest og butterfly, ihh hvor var de fine ud over de havde de en "jakkesæts jakke" på

Anmeld

23. november 2010

hc=k

oerbaek skriver:

mine drenge får altid fint tøj på pæne bukser og en skjorte...

sidste år fandt jeg et fint sæt med skjorte vest og butterfly, ihh hvor var de fine ud over de havde de en "jakkesæts jakke" på

Ejjj det lyder virkelig også rigtig fint. Hmm måske skal jeg alligevel i gang med at finde noget festtøj hehe

Anmeld

23. november 2010

sarahb

her skal isaac helt sikkert have skjorte på. Fik købt en masse fede fra ralph lauren da jeg var i usa, så det bliver en af dem, sammen med et par levis jeans tror jeg

Anmeld

23. november 2010

Alexander&Lærke

Her hjemme får vi alle pænt tøj på til jul. Men nu kan pænt tøj jo være meget en alm pæn bluser med nogle pæne farver er jo også pæn fx.

Sidste år fik Alexander en sort skjorte, cowboybukser og rødt slips på, han var så pæn i det. De syntes gæsterne også. Faktisk kan jeg godt llde at klæde ham lidt når der er noget spicelt som jul eller nytår.

Til hverdag får han til dels lov til selv at bestemme hvad det skal være.

Anmeld

23. november 2010

Sabine...!

her for knægten et par pæne cowboy bukser på.. rød skjorte med sort slips...

og lille pigen skal ha en kjole på i samme farve som storbrors skjorte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.