Graviditetssvømning yoga og andet i den dur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2010

CA

Jeg er gravid i uge 33 , har bækkenløsning og har taget 16kg. på

Vil helst ikke tage mere på, men jeg spiser virkelig ikke mere end jeg gjorde før! Havde før graviditet en BMI på 22.

Ku rigtig godt tænke mig at gøre noget for min krop. For at mindske smerter, vægtstigning og noget som kan forberede den på fødsel.

Er der nogen der har erfaringer med motion og graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

jannebjerre

Carina87 skriver:

Jeg er gravid i uge 33 , har bækkenløsning og har taget 16kg. på

Vil helst ikke tage mere på, men jeg spiser virkelig ikke mere end jeg gjorde før! Havde før graviditet en BMI på 22.

Ku rigtig godt tænke mig at gøre noget for min krop. For at mindske smerter, vægtstigning og noget som kan forberede den på fødsel.

Er der nogen der har erfaringer med motion og graviditet? 

Jeps - min graviditet ligner meget din! 

Jeg gik til graviditetssvømning i varmtvandbassin og jeg lover dig for det er GULD værd

Man slapper helt af og får dog rørt sig, hvilket jo ellers kan være ganske besværligt med bækkenløsning

Men vil varmt anbefale motion i vand...det er SÅSÅSÅ skønt

Anmeld

23. november 2010

CA

jannebjerre skriver:

Jeps - min graviditet ligner meget din! 

Jeg gik til graviditetssvømning i varmtvandbassin og jeg lover dig for det er GULD værd

Man slapper helt af og får dog rørt sig, hvilket jo ellers kan være ganske besværligt med bækkenløsning

Men vil varmt anbefale motion i vand...det er SÅSÅSÅ skønt

Ja, tænkte også det måtte være lækkert at komme til! 

Anmeld

23. november 2010

CA

23. november 2010

CA

Ingen med erfaring?

Anmeld

23. november 2010

oo

jeg lavede yoga for gravide herhjemme, mest af alt for at forberede mig på fødslen (hvor det var en kæmpe hjælp fx at have kontrol over åndedræt og vide hvilke stillinger der gør hvad for mor og barn under en fødsel). min jordemor anbefalede også graviditetssvømning da jeg fik ondt i underlivet, men jeg er bare overhovedet ikke svømmedame, så det gjorde jeg aldrig, men har hørt at vandet skulle give en en følelse af vægtløshed, som jeg kunne forestille mig er vildt dejlig når man er i sidste fase af graviditeten

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

Varmt vand er guld værd under graviditeten - især til sidst når man er rigtig tung.

Du skal passe rigtigt meget på med enhver form for motion pga. din bækkenløsning. Der er en masse  ting, der kan forværre den, så hvis jeg var dig ville jeg melde mig på et hold specielt for gravide, så du Får noget vejledning i hvordan man gør tingene korrekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.