vintertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. august 2008

moniquesmor

hej alle i skønne tøsser..

jeg ville gerne høre hvad mærke man skal købe vinter tøj og støvler..?
kan man få noget godt billigt eller skal det hver det dyre..

hun bruger str 80 nu men hvad str skal jeg op i for af hun kan passe det hele vinteren..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2008

MorCamilla

Hejsa..

Vi har købt vinterstøvler til Mikkel i Ecco hvert år, og det gør vi også i år.. De er dyre synes jeg, men det er det vær, (især da Mikkel ikke går helt rigtigt på sine fødder)
Flyverdragten er en billig en fra Tøj og sko, i år. Sidste år havde vi en fra HogM, jeg har ingen problem med at bruge de billige mærker, da vi har gode erfaringer med dem...
Jeg ville købe str 86 hvis jeg var dig, så er det lie for stort endnu, men ikke så stort at hun svømmer væk i det...

Knus fra Camilla.

Anmeld

22. august 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg syntes godt om bever..elers så det også på tøj fra bilka osv...
Bever er nok stave forkert...

Anmeld

22. august 2008

H+S Skjolgborg.

p,s ville også sige str 86...
Knus fra Henriette

Anmeld

22. august 2008

Pia.

Altså jeg hælder mest til Reima tec eller TTH og ecco i støvler, det er det eneste jeg har været helt tilfreds med...

Men det er jo en smags sag, man skal prøve sig frem før man finder det der lige passer til ens børn...

Knus Pia.

Anmeld

22. august 2008

Honningblomst

Mikk-line er det eneste der virker her...har prøvet feks reima, men sendet den retur da den var alt for tyk og tung i det.
Prøv dig frem, alt er ok, men hvad vægter man selv er jo forskelligt.
Ecco eller angulus støvler her...er mest til angulus, men ecco er mest praktisk til børnehavebørn.
Knus..

Anmeld

22. august 2008

Anja

Vi har de sidste år brugt flyverdragter fra Mikk-line - de har god pasform og er rimeligt slidstærke. De koster normalt 500 kr.

I år er det blevet til en Lego til den store og en Mikk-line til den lille.

Hvad angår støvler er det jo meget forskelligt, hvordan børnenes fødder er. Vi har brugt Bundgaard til den store - der er ret brede i det, men vi har også brugt Ecco - pt til den lille og Angelus kan jo altid anbefales :) Alt i alt vil jeg hellere bruge pengene på fodtøj til børnene end på så meget andet, for det er bare super vigtigt at det er kvalitet, at det sidder godt på foden og at sålen er blød.

Anmeld

22. august 2008

Heidi.

Hejsa..

Min lille datter har fået et par Rap støvler med Gore Tex, og en Hummel Flyverdragt..

Min store datter har fået et par Naturio støvler 100% vandtætte og hun skal have en Ticket 2 heaven flyverdragt.

Sidste år havde de molo og det køber jeg aldrig mere... Jeg har før hen købt billige flyverdragter, men har ikke været heldig med dem..

Jeg kan også anbefale Reima Tec..

Man kan evt købe gode billige flyverdragter på trendsales..

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.