Flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.470 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har kigget på flyverdragt til Jesse her i ugens løb, og har fundet nogle lækre nogle på udalg. Men jeg har bare ikke den ringeste anelse om hvilken størelse jeg skal købe.

Han bruger str. 92 i buks og 98 i bluser, men hold da op hvor ser de store ud. Jeg tænker at han måske skal have et nummer størrer, men hvad kommer efter 98? Og er det ikke for stort?

Hvor er det egentlig bare pinligt, for jeg stod i samme situation sidste år og der gav jeg op. Gav svigermor mit dankkort og sendte hende i byen :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Honningblomst

Køb 98...:)

Anmeld

21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Køb 98...:)

Takker mange gange. Så tager jeg vist i Sports Master på lørdag :P

Anmeld

21. august 2008

Honningblomst

God tur...:)
Jeg købte på tilbud i foråret...ret det er overstået..;)
Knus..

Anmeld

21. august 2008

fam.4xc

der skal være sådan at du kan hive en hel hånd rundt i stoffet mellem benene, sådan så der er plads til at bukke sig osv... MEN vil sige dem fra sportsmaster er STORE i det... Carolines sidste år var derfra og måtte faktisk ha nummeret mindre end beregnet... kan du ik ta ham med??

Kh Camilla der MÅ ha de nye fede hummel til mine tøser :P

Anmeld

21. august 2008

Rasmine

Tror jeg ville købe str. 104.

Anmeld

21. august 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Jeg har kigget på flyverdragt til Jesse her i ugens løb, og har fundet nogle lækre nogle på udalg. Men jeg har bare ikke den ringeste anelse om hvilken størelse jeg skal købe.

Han bruger str. 92 i buks og 98 i bluser, men hold da op hvor ser de store ud. Jeg tænker at han måske skal have et nummer størrer, men hvad kommer efter 98? Og er det ikke for stort?

Hvor er det egentlig bare pinligt, for jeg stod i samme situation sidste år og der gav jeg op. Gav svigermor mit dankkort og sendte hende i byen :$

Troede du var bange for 98 var for stort...jeg læste forkert...køb 104 cm...
Knus.

Anmeld

21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg ville gerne have ham med til at prøve den, men lige på det punkt må jeg give op. Han bliver bund hysterisk og er ikke til at få i den. Det samme gælder når vi skal prøve sko. :(

Måske skulle jeg købe både 98 og 104 og tage kampen hjemme i stedet for i butikken :P

Men mange tak for jeres svar :)

Anmeld

21. august 2008

Mette+Mathias

der skal være sådan at du kan hive en hel hånd rundt i stoffet mellem benene, sådan så der er plads til at bukke sig osv... MEN vil sige dem fra sportsmaster er STORE i det... Carolines sidste år var derfra og måtte faktisk ha nummeret mindre end beregnet... kan du ik ta ham med??

Kh Camilla der MÅ ha de nye fede hummel til mine tøser

Synes du godt nok de er så fede? Altså, de er da flotte at se på, jeg synes bare de er helt vildt stive i det, - lidt ligesom de billige er nogle gange.

Jeg har købt Reima til Mathias, - sidste års model, nedsat fra 1100 - 800. Måske ikke lige den allersmarteste, men jeg synes det er et rigtig godt mærke.

Anmeld

21. august 2008

fam.4xc

Jeps stod med dem i hænderne forleden og synes sgu de var lækre :P og smarte ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.