vis jeres jule kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.036 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2010

A.

mangler lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mp74

jeg lavede denne her engang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2010

Ranarupta

mp74 skriver:

jeg lavede denne her engang

Rigtigt fin!

Anmeld

23. november 2010

A.

flere?

Anmeld

23. november 2010

Anasmor

Min kommer på på torsdag

Anmeld

24. november 2010

Ranarupta

Anasmor skriver:

Min kommer på på torsdag

Uh, glæder mig til at se næste vidunder!

Anmeld

24. november 2010

Manakauapo

Den første julekage var min første kage, og den viser jeg ikke frem igen. Men den jeg lavede sidste år, får du lige her

Anmeld

24. november 2010

Anasmor

Nå fandt lidt... Den sidste kommer i morgen istedet for torsdag.. men her er mine...

Den sidste lavede jeg i 2006 på kagekursus i Rungsted.. min allerførste fondant kage... og dem som kender mig ved at jeg ikke gider udstukken pynt, så mens de andre satte blomster og stjerner på deres så prøvede jeg at modellere for allerførste gang... Stolt blev jeg faktisk da jeg året efter så en efterligning i deres vindue... selvfølgelig meget flottere, men ellers helt magen til

Anmeld

25. november 2010

Anasmor

Nå så fik jeg taget mig sammen til at få sat billedet på af kagen til klippe-klistre dag i morgen

Kagen er en højt hævet drømmekage lagt sammen med nutella smørcreme, og overtræk er mmf..

Julemand og julestjerne er lavet i gumpaste, og juletræer og snefnug lavet i mmf med tylose..

Øverste kage er efter overtræk sprøjtet med pearl lustre spray... også juletræer og snefnug har fået lidt glimmer

Anmeld

25. november 2010

Siljesmor

Anasmor skriver:

Nå så fik jeg taget mig sammen til at få sat billedet på af kagen til klippe-klistre dag i morgen

Kagen er en højt hævet drømmekage lagt sammen med nutella smørcreme, og overtræk er mmf..

Julemand og julestjerne er lavet i gumpaste, og juletræer og snefnug lavet i mmf med tylose..

Øverste kage er efter overtræk sprøjtet med pearl lustre spray... også juletræer og snefnug har fået lidt glimmer

Den er intet mindre end fantastisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.