Efter hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.687 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Anonym trådstarter

Hvor lang tid skal der gå efter en sen abort, før det er "okay" at dyrke sex igen?

Jeg mistede selv i 13+3 og ville nu have været 17+1. Altså er der gået knap 3 uger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LRJ

Anonym skriver:

Hvor lang tid skal der gå efter en sen abort, før det er "okay" at dyrke sex igen?

Jeg mistede selv i 13+3 og ville nu have været 17+1. Altså er der gået knap 3 uger!

Det er okay ligeså snart du er klar, men brug kondom de første par gange for en sikkerheds skyld

Anmeld

22. november 2010

betiinsen

læste at man helst skulle have haft sin mens en gang efter, men har også hørt at nogle er blevet gravide inden de har fået mens. igen.

er ked af at høre at du har mistet og så så sent. er selv i uge 15 i morgen, og tænker at det jo sagtens kan være mig selv må jeg spørge om du blødte eller hvordan du fandt ud af du havde mistet?

Anmeld

22. november 2010

oo

når du er klar, men brug kondom så længe du bløder, da der er stor infektionsfare!

og kæmpe , det er så hårdt at miste!!!

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

læste at man helst skulle have haft sin mens en gang efter, men har også hørt at nogle er blevet gravide inden de har fået mens. igen.

er ked af at høre at du har mistet og så så sent. er selv i uge 15 i morgen, og tænker at det jo sagtens kan være mig selv må jeg spørge om du blødte eller hvordan du fandt ud af du havde mistet?

Jeg valgte selv at afbryde graviditeten. Jeg står et sted i mit liv, hvor jeg ikke kan tage ordenligt vare på et barn. Og desuden opdagede jeg først graviditeten sent.

Anmeld

22. november 2010

betiinsen

åh på den måde jamen så kan du jo sagtens dyrke sex nu, bare med kondom.. så er det bare om at komme igang igen wieee

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

betiinsen skriver:

åh på den måde jamen så kan du jo sagtens dyrke sex nu, bare med kondom.. så er det bare om at komme igang igen wieee

Så p-piller er altså ikke nok?

Anmeld

22. november 2010

betiinsen

jo hvis du ikke bløder mere. problemet ved du bløder er som de andre også skriver, at du kan få infektion... men hvis du ikke bløder mere så burde p-piller være nok

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

betiinsen skriver:

jo hvis du ikke bløder mere. problemet ved du bløder er som de andre også skriver, at du kan få infektion... men hvis du ikke bløder mere så burde p-piller være nok

Okay. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.