Dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

Mormilla

TbCp skriver:

Hvordan er nu alle de gode råd mod dårlig mave???

Min datter på 3 har haft virkelig dårlig mave de sidste dage.
Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske alle de gode husråd til hvad hun skal have at spise osv.

Kan i nogle?

Hun kan spise banan, det plejer at hjælpe på min søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Mormilla

TbCp skriver:

Hvordan er nu alle de gode råd mod dårlig mave???

Min datter på 3 har haft virkelig dårlig mave de sidste dage.
Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske alle de gode husråd til hvad hun skal have at spise osv.

Kan i nogle?

Os æbel most men husk at være sikker på at det er æblemost plejer min læge at sige

Anmeld

23. november 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

Tak for alle de gode råd

Anmeld

23. november 2010

TbCp

Mormilla skriver:

Os æbel most men husk at være sikker på at det er æblemost plejer min læge at sige

Det må prøves

Anmeld

23. november 2010

SussieThyssen

TbCp skriver:

Tak for alle de gode råd

Pas nu på, at du ikke smadrer den bettes mave med yderligere med alle de gode råd
Husk bare med dig selv, at bruge logikken, og at dårlig mave, skal ordnes med så enkel og let kost som muligt.
Så skal det nok gå i orden igen.

Anmeld

23. november 2010

TbCp

SussieThyssen skriver:

Pas nu på, at du ikke smadrer den bettes mave med yderligere med alle de gode råd
Husk bare med dig selv, at bruge logikken, og at dårlig mave, skal ordnes med så enkel og let kost som muligt.
Så skal det nok gå i orden igen.

Nu er hun bænket foran en ny tegnefilm, med lidt drikke cultura og ristet brød. Og så har jeg været på apoteket efter paraghurt, så håber hendes mave snart har det godt igen

Anmeld

23. november 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Kernerugbrød, er det for at maven får noget at arbejde med?Og nå ja da, revet æble

Lige præcis

Vi fik altid stukket et rugbrød i hånden da vi var små hvis vi havde ondt i maven.

Anmeld

23. november 2010

SussieThyssen

TbCp skriver:

Nu er hun bænket foran en ny tegnefilm, med lidt drikke cultura og ristet brød. Og så har jeg været på apoteket efter paraghurt, så håber hendes mave snart har det godt igen

Det er den nok...og hvis den ikke er i løbet at et par dage eller tre, så snak lige med lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.