Kan det lade sig gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg ville lige høre om der er nogen der har prøvet at bløde (op til mens) og alligevel være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mortilfreja

Jeg blødte en lille smule den dag jeg skulle have min mens da jeg ventede min datter for 10 år siden. Så det kan godt lade sig gøre. Har du mistanke om graviditet?

Anmeld

22. november 2010

oo

jep, jeg blødte lidt før jeg testede positivt og i omkring halvanden uge efter - og jeg har Sol idag

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

Ja, jeg blødte en lille plet, og nåede da også at sige til faren, at han kunne slappe helt af, for nu var mens begyndt - men det blev aldrig til mere end den lille plet, istedet kom vores dejlige søn

Anmeld

23. november 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Havde mistanke om det men tog en test idag og den var negativ. Såå der er nok ingen grund til at håbe. Men må prøve lykken igen.

Anmeld

23. november 2010

LouiseNielsen

Med Nicklas havde jeg min første mens efter jeg var blevet gravid... Sleeeet ik særlig kraftig, men jeg blødte lige et par dage, og næsten ingenting....

6 uger senere tog jeg til læge fordi jeg troede jeg havde blærebetændelse fordi jeg rendte og tissede hele tiden. Og gik derfra med en positiv graviditetstest.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.