Jeg skal til at flytte til Haderslev..... Nogen der ? =)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Holm88

Hej alle jer

Skal flytte til Haderslev i midten af Januar... Ned til min kæreste som bor ca 5 km fra Haderslev..

Jeg er gravid i 6. uge, og er 22 år... Kender ikke nogen dernede af så det ville være rart med nogen gode veninder...

Jeg kan godt li at spille brætspil/kort, hygge med god mad og film, snakke, og feste når jeg ikke er gravid

Kunne være hyggeligt at lære nogen nye veninder at kende man kunne se lidt oftere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mortiltopiger

hejsa og velkommen i det sønderjyske

jeg selv bor i aabenraa dejlig by ja jeg er nogen år ældre er 28 og to børn på 3 og 5 begge piger og en bonus søn på 8 og en lille dreng i maven som kommer engang midt i janura håber da du bliver glad for at bo hernede

hilsen karina

Anmeld

23. november 2010

Holm88

Tusind tak Ja det håber jeg da også..

Venter mig først til Juli

Anmeld

23. november 2010

camsko88

jeg bor i aabenraa jeg er selv tilflytter pga kærligheden. jeg er 22 år og venter mit 1.barn til marts

Anmeld

23. november 2010

Mor til L&S

Hej

Jeg bor i Haderslev - er 28 år og mor til liva på snart 8 mdr.

Håber du blir glad for byen..

Anmeld

23. november 2010

twinboys

Jeg er fra Haderslev... Velkommen til en dejlig by... Tillykke med din graviditet...

Majbritt

Anmeld

25. november 2010

Holm88

Tusind tak for jeres søde hilsner

Hvis nogen har lyst til at mødes en dag eller noget så kan i jo bare sende mig en pb )

Anmeld

25. november 2010

mybaby-girl

heej

Jeg er 21år og bor i Øster Lindet (10km fra Rødding), og savner os nogen man kan snakke lidt med og måske lidt oftere ..

(Har næsten lige mistet en veninde pga hendes depri)

Jeg har selv en dreng på knap en månede, og ville elske at kunne komme lidt mere ud med nogen

Jeg elsker film/hyggeaftener, brætspil/kortspil, og lidt hyggemiddage

Hvis vi lyder til at kunne være sammen, måske skrive lidt sammen først, så sender jeg gerne min mail eller mobil nummer

Knus Betina & Oliver ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.