Min krop opføre sig mærkeligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2010

CiSo

Ja, efter jeg har fået Cilas opføre min krop sig mærkeligt... 

Til at starte med var mine bryster over fyldte og de spændte og gjorde herre NAS! Det var gået over og amningen kørte der ud af.. Nu er de begyndt at spænde igen???  Hvorfor lige det?

Nyt emne.

Jeg føler mig sulten, men lige så snart jeg går i gang med at spise føler jeg mig mæt, altså efter nogle bidder.. Idag har jeg kun fået 

1 bolle til morgenmad

1 youghurt.

og en portion aftensmad.

Men efter et måltid mad, hvor jeg lige har følt mig mæt.. Føler jeg mig sulten 2 sek efter igen?? 

Nogle andre der har prøvet dette?? 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

CiSo

slet ingen??

Anmeld

24. november 2010

Magsen

sophieamalia skriver:

slet ingen??

altså jeg føler mig bare slet ikke sulten længere

det faktisk riiiigtig irreterende fordi jeg bliver HELE tiden nødt til at huske mig selv på at spise noget, så spiser jeg lidt og så er jeg mæt

Anmeld

24. november 2010

Noneother

Samme her. Jeg kan huske at jeg tit gik i køleskabet eller skabene, og brugte lang tid på at stå og overveje det meget nøje. Jeg havde lyst til noget at spise, men der var ingenting jeg havde lyst til.

Jeg har det faktisk stadig lidt. -og min søn er altså næsten 7 måneder.

mht. dine bryster. tror du så ikke, at det er dit barns appetitspring der går ind og påvirker?

Anmeld

24. november 2010

CiSo

Maggieh skriver:

altså jeg føler mig bare slet ikke sulten længere

det faktisk riiiigtig irreterende fordi jeg bliver HELE tiden nødt til at huske mig selv på at spise noget, så spiser jeg lidt og så er jeg mæt

ja, kan godt forstå det er træls.. du har jo travlt med så meget andet, så kan man hurtigt glemme at spise. 

Anmeld

24. november 2010

CiSo

Noneother skriver:

Samme her. Jeg kan huske at jeg tit gik i køleskabet eller skabene, og brugte lang tid på at stå og overveje det meget nøje. Jeg havde lyst til noget at spise, men der var ingenting jeg havde lyst til.

Jeg har det faktisk stadig lidt. -og min søn er altså næsten 7 måneder.

mht. dine bryster. tror du så ikke, at det er dit barns appetitspring der går ind og påvirker?

jeg håber godt nok ikke mit bliver ved..  Men det kunne det da tyde på... Dejligt at vide man ikke er den eneste.

Jo det kan måske være, syntes bare ikke han har ændret sin appetit?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.