kvalme kvalme kvalme....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
24 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Store Baller

Er der nogen som har godt råd til kvalme. Jeg er i 7. uge og har kvalme fra morgen til aften....det hjælper lige når jeg har spist.....men kan jo ikke gå og æde hele tiden.....

Har haft lidt held med clementiner eller marie-kiks.... men er bare så træt af at det er der hele tiden :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Caroline86

Store Baller skriver:

Er der nogen som har godt råd til kvalme. Jeg er i 7. uge og har kvalme fra morgen til aften....det hjælper lige når jeg har spist.....men kan jo ikke gå og æde hele tiden.....

Har haft lidt held med clementiner eller marie-kiks.... men er bare så træt af at det er der hele tiden :-(

jeg havde meget glæde af tuc kiks og iskold kakao!

Anmeld

22. november 2010

anjamichell@gmail.com

Jeg har det også men jeg bruger saltlakrids eller frisk frugt og grøntsager...

Jeg synes jeg får kvalmen når jeg har spist lidt

Anmeld

22. november 2010

GUSO

Hej.. Jeg spiste tvebakker.. Ja det lyder ikke spændende med det virkede for mig..

Anmeld

22. november 2010

K.Rehder

Først og fremmest stort tillykke

Jeg fik hjælp af Sun Lolly is (helst de grønne)...ved at de nok er svære at finde på denne årstid, men de hjalp mig rigtig meget!

Held og lykke med graviditeten, og god jagt

Anmeld

22. november 2010

betiinsen

åh kender det alt for godt, har kastet op fra uge 4 og gør det stadig ( er i uge 15 i morgen)

hmm lige meget hvor meget kvalme jeg har tvinger jeg mig selv til at spise ellers bliver det meget værre. jeg drikker gerne kakao om natten, da jeg også kaster op der. det hjælper, fordi det er lidt lettere at få ned og mætter alligevel.

der er også nogle der har haft glæde af nogle specielle armbånd seabånd mener jeg de hedder, de virker ikke på mig..

Håber du finder en løsning

Anmeld

22. november 2010

TinaPina

Spis lige det du har lyst til. Prøv seaband armbånene, de virker nogle dage for mig. Akupunktur er også en mulighed. Sodavandsis er et hit her, og man kan få sun lolly is i fakta

Og så tyg din mad grundigt, det gør opkastningerne lidt nemmere at holde ud

Anmeld

22. november 2010

Store Baller

Mange tak for alle ideerne - de må afprøves :-)

Anmeld

22. november 2010

tinasmor

betiinsen skriver:

åh kender det alt for godt, har kastet op fra uge 4 og gør det stadig ( er i uge 15 i morgen)

hmm lige meget hvor meget kvalme jeg har tvinger jeg mig selv til at spise ellers bliver det meget værre. jeg drikker gerne kakao om natten, da jeg også kaster op der. det hjælper, fordi det er lidt lettere at få ned og mætter alligevel.

der er også nogle der har haft glæde af nogle specielle armbånd seabånd mener jeg de hedder, de virker ikke på mig..

Åh nej punkter ikke mine drømme

Jeg har også som ts kvalme hele tiden. Dog lyder dit værrer da du jo ligefrem kaster op. Det har jeg heldigvis kun gjort et par gange.

Til trådstarter. Her hjælper det med is.

Mit er faktisk værst sent eftermiddag og indtil næste morgen.(jeg er 8+1)

Anmeld

22. november 2010

Minmio

betiinsen skriver:

Samme her, er i 14 uge og kaster op konstant. Gjorde også sidst jeg var gravid helt til den dag jeg fødte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.