Voksendyne - hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Marco2

Er der nogen af jeres der er begyndt med voksendyne endnu?

Emsen er jo kun 95 cm lang og sover stadig i hendes Lille Per seng som har et liggemål på 150. 

Men tænker om hun skal ønske sig en voksendyne i julegave? Men er det ikke lidt voldsomt allerede?

Hvilken dyne sover jeres med?

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Stumpen

Mathilde har sovet med voksendyne i 1½ år nu og er jo 1 år ældre end emily...

Anmeld

22. november 2010

ka li ja

arthur har sovet med vokendyne siden feb, da vi flyttede.

han har en 170 seng. jeg syntes det så voldsomt ud i starten, men nu ville jeg helt sikkert syntes en junior dyne ville være alt for lille

Anmeld

22. november 2010

Joan ( Smallie )

Niels har sovet i voksen seng og brugt voksen dyne siden Anne blev født og han bliver jo 2 her i feb. Han elsker hans stor seng og stor dyne.

Men altså bare fordi hun ønsker sig det nu SKAL hun jo ikke bruge den nu.

Anmeld

22. november 2010

linemus

Nanna og Signe får en i julegave - altså en hver De sover i juniorseng. Signe roder så meget rundt om natten, at hun ofte får smidt dynen, så hun trænger til en større, men er jo også selv stor. Nanna skal ikke snydes, men jeg tror også fint, hun kan ligge og putte med sådan en stor lækker sag (hun Elsker sin dyne, ligesom sin mor gør).

- Line

Anmeld

23. november 2010

Kaufie

William har kun juniordyne - men den ryger også af i hans mellemstore seng (170 cm), så det er da nok værd at overveje at give ham en voksendyne i julegave..... Så kan han også ønske sig sengetøj.....

Anmeld

23. november 2010

Lise

Simon sover med juniordyne - havde slet ikke overvejet at han skulle have en større allerede

Anmeld

23. november 2010

Anja

Elias sover med juniordyne og regner med at han først får en voksendyne, når han skal ud af juniorsengen  - om et årstid vil jeg tro.

Anmeld

23. november 2010

Grynt

Freja sover også i junior seng og har en junior dyne. Har ikke overvejet en voksen str seng+ dyne endnu. Har dog tænkt, at jeg godt gad en dyne der bare var lidt længere end den hun har nu, måske jeg bare skulle sy sådan en til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.