Hvorfor skuffet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2010

MosterA

Hej Piger.

Jeg endelig været ved lægen for at blive tjekket fordi jeg ikke at have haft mens siden 26 sep. Der var ikke noget galt med mig og hun fortalte at den undersøgelse jeg havde fået lavet ved gynækolog i april var meget grundig og jeg havde ikke noget at være nervøs for. Hun undersøgte mig også selv og alt så fint ud. Hun mente at grunden til at jeg ikke havde fået mens var kludder efter stop af mini-piller, så hvis jeg endnu ikke havde fået mens om et par mdr. skulle jeg kontakte hende igen.

Jeg skulle give en urinprøve og selv om jeg siden den sidste mens har taget 2 negative graviditetsteste blev jeg alligevel sådan lidt ØV da de fortalte at den var negativ. Det er da utroligt at jeg ikke bare kan forstå det 

Ved faktisk ikke lige helt hvor jeg vil hen med det her andet end at jeg altid havde lovet mig selv at jeg ikke ville blive en der var helt hysterisk over det med at blive gravid, men nu sidder jeg her og er lige ved at græde over en negativ test jeg vidste var negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Rockertand

22. november 2010

Sabrina

Det skal nok komme, men lige et  til dig...

Anmeld

22. november 2010

RiUL

MosterA skriver:

Hej Piger.

Jeg endelig været ved lægen for at blive tjekket fordi jeg ikke at have haft mens siden 26 sep. Der var ikke noget galt med mig og hun fortalte at den undersøgelse jeg havde fået lavet ved gynækolog i april var meget grundig og jeg havde ikke noget at være nervøs for. Hun undersøgte mig også selv og alt så fint ud. Hun mente at grunden til at jeg ikke havde fået mens var kludder efter stop af mini-piller, så hvis jeg endnu ikke havde fået mens om et par mdr. skulle jeg kontakte hende igen.

Jeg skulle give en urinprøve og selv om jeg siden den sidste mens har taget 2 negative graviditetsteste blev jeg alligevel sådan lidt ØV da de fortalte at den var negativ. Det er da utroligt at jeg ikke bare kan forstå det 

Ved faktisk ikke lige helt hvor jeg vil hen med det her andet end at jeg altid havde lovet mig selv at jeg ikke ville blive en der var helt hysterisk over det med at blive gravid, men nu sidder jeg her og er lige ved at græde over en negativ test jeg vidste var negativ

Det er jeg ked af at høre 

Min læge har sagt at hun vil gi mig nogle piller, minder lidt om p piller, som skal tages i 10 dage, og så skulle mens komme. Ved godt at der er normalt at ens cyklus er lidt uregelmæssig.

Anmeld

22. november 2010

Benjamins'mor

jeg prøvede det selv første gang jeg var ved lægen, der blev jeg også skuffet og helt trist.

jeg tror det er fordi du godt ved den er negativ, og så er det træls at skal blive bekræftet i det igen.

Anmeld

22. november 2010

Tines

Hej 

Det kender jeg godt! 

Jeg er lige stoppet på mine p-piller i okt. og jeg har sagt til mig selv at der kan sagtens kan gå et heeeelt år eller mere, og at jeg skal lade være at tænke over det, osv osv. men jeg blev bare stadig skuffet da jeg fik mens. i går!

I virkeligheden tænker jeg, at den skuffede følelse er et udtryk for at det barn du får (lige om lidt &nbsp er et rigtigt ønskebarn og at du er mere end klar til det psykisk. - Det er ihvertfald sådan jeg ser på det selv.

God karma og held & lykke herfra

Anmeld

23. november 2010

Cherry_77

Øv øv, det er rigtig træls ikke at være gravid, når man gerne vil være det og havde håbet på, at det var derfor ens mens. ikke var kommet.

Det skal nok lykkes.

Knus herfra:-)  

Anmeld

25. november 2010

MosterA

Mange tak tøser for jeres trøstende ord.

Jeg har affundet mig med at jeg ikke er gravid - hvilket jeg jo også bliver nød til - og at der desværre kan gå noget tid inden det sker. Jeg er en del overvægtig og ved godt at det kan have stor indflydelse på at blive gravid.

Så nu har jeg besluttet at jeg vil koncentrer mig om at passe på mig selv (læs: forhåbenligt tabe mig en del) og min nye uddannelse. Jeg er lige startet i min første praktik og det kunne ikke være på et mere perfekt tidspunkt, for så har jeg noget andet at bruge min tid på end sidde og tænke over hvor synd det er for mig at jeg ikke er gravid.

Jeg skal nok blive gravid, det ved jeg bare, så jeg må bare vente på det bliver min tur 

alt hvad jeg kan for jer skønne stærke kvinder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.