23+1, flødeboller, eksamensopgave og dum ischiasnerve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2010

AnneBJ

Så blev det tid til en update fra mig - hvad gør man ikke for at slippe for at læse til sin eksamensopgave

Kvalmen er så godt som væk nu, jeg kan stadig få det skidt hvis jeg står for sent op, og der dermed går fra længe fra min aftensnack til min morgenmad - men det er jo småting Jeg hygger mig rigtig meget med halsbrand, men det er nu altså SÅ lille en ting i forhold til kvalme!

I lørdags var kæresten og jeg på apoteket for at købe Treo, og apotekerdamen siger til mig: er de til dig? Ja, det var de jo så, og så får jeg elevatorblikket, hvorefter hun spørger; men du er da gravid, ikk'??
Åh altså! Når folk ligefrem spørger på den måde, så vælter grineflippet op i mig, og jeg får lyst til at pege på maven, kigge ned, og så på hende og sige; nåh den her? - næh, det er bare flødeboller! - Men jeg gjorde det ikke. Jeg nikkede, også til at både læge og JM havde sagt god for Treo og kørte dankortet igennem.

Da vi kom ud, spurgte kæresten hvorfor jeg var begyndt at grine allerede inden vi forlod butikken - forklarede ham flødebolletanken, og han var færdig af grin, og mener jeg bestemt bør svare sådan næste gang; såfremt han er med! Nåh, måske skulle man have været der, men så var det altså også ret sjovt!

I en uge har jeg skrevet eksamensopgave, og jeg har to uger tilbage at skrive i. Eller dvs., jeg har ikke skrevet noget endnu, men officielt har jeg været igang i en uge. Der er bare så meget, der er så meget sjovere at lave, fx surfe nettet tyndt for ting til lillemandens værelse, tøj til ham, barnevogn osv... Men idag! Så snart jeg er færdig med denne update - så skal jeg i gang! Imorgen skal vi nemlig købe julegaver til alle dem vi skal give, og lørdag skal vi i IKEA og købe møbler til den lille fyr! Om jeg glæder mig; det tror jeg nok!!

Så bøvler jeg stadig rigtig meget med min ischinasnerve. De fleste dage er det så slemt at jeg ikke kan sidde ned. Så enten må jeg stå/gå eller ligge helt fladt på siden. Det er altså ret kedeligt i længden! Har fået både massage og akupunktur for det, men det hjælper ikke ret mange timer, og så er det squ for dyrt. Overvejer en kiropraktor nu... Klarer ikke 17 uger mere stående... MEN, stadig er det en LILLEBITTE ting, sammenlignet med kvalme 24/7..

Nåh, det blev sørme en lang update - længe leve overspring, men et billede skal der da lige være med. Jeg synes stadig ikke der er den vilde forskel på maven før og nu, men jeg er også vant til at være "polstret" på maven, så måske er det bare derfor...?! Hvis jeg kigger tilbage til uge 7, må jeg jo erkende at der ER sket noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Sofia

Hej Anne. Dejligt med en update fra dig. Sikke et fint billede

Jeg har ikke prøvet at have halsbrand endnu, men det lyder ikke videre behageligt, men som du selv siger er det jo bedre end massevis af kvalme. Jeg har selv været forskånet, men føler virkelig med jer der har været ramt! Dejligt du er ovre den del i hvert fald.

Kan se du er præcis en uge længere henne end mig, jeg er idag 22 +1 nemlig

Held og lykke med eksamensopgaven og i må have en rigtig god julegave-shopping og ikke mindst ikea-tur!!

Knus

Anmeld

22. november 2010

Kats

Fin update..
Ja halsbrand og kvalme er ikke lige sagen... men jeg trøster mig med at det jo får en ende
Apropos flødeboller, så vil jeg bare lige fortælle at jeg spiste en hel pakke selv i lørdags - EN HEL PAKKE.. med 12 stk... så der var maven i bogstaveligste forstand en flødebolledunk

God skrive/læselyst og god bedring med Iskiasnerven.

Anmeld

23. november 2010

Mettemus

Ih en skøn overspringshandling - flere af dem tak

Maven ser så fin ud. Og du har fuldstændig ret - man bliver helt fjantet og fjollet når andre også kan begynde at se at man rent faktisk har en kage i ovnen og ikke bare et ukontrolleret forhold til slik og flødeboller.

Fedt med shopping - måske endda en endnu bedre overspringshandling end denne? Ih det er så hyggeligt med babyshopping!

Anmeld

23. november 2010

CA

Hurra for overspringshandlinger!! Specielt den du har foran dig i morgen - i like 

Jeg er i den gruppe af gravide der er ved at blive sindsyg over at folk møder mig med: "Du er godt nok blevet tyk!" Eller fra fremmede: "Hold da op du er meget gravid!" Jeg plejer bare at svare: "Nå den her? Nej det er bare kage

Læste også i et blad at man til de kommentarer bl. andre gode kunne svare: "Ja, jeg er i uge(33) - hvad er din undskyldning?" 

Dejligt du er sluppet af med kvalmen, men den nerve lyder til at være ret led! Håber du finder en løsning på det!

God læse/skrivelyst i dag og rigtig god tur i morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.