Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej de damer
Så er man nået uge 39+1, og sys godt nok min utålmodighed ikke har været som den plejer!! Hvornår kommer lille pigen ud til os mon Ved godt, at jeg sikkert går over tid, meen man har vel lov til at håbe!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Hej de damer Så er man nået uge 39+1, og sys godt nok min utålmodighed ikke har været som den plejer!! Hvornår kommer lille pigen ud til os mon Ved godt, at jeg sikkert går over tid, meen man har vel lov til at håbe!!
Og synes I at mavsen er begyndt at falde ned ad?? Kan ikke selv se det...
BechHannibal skriver: Kan godt forstå du er ved at være utålmodig nu!Sikke da en super flot mave du har dig Jeg har lige set dine andre billeder, og synes godt jeg kan se den er sunket lidt
Kan godt forstå du er ved at være utålmodig nu!Sikke da en super flot mave du har dig Jeg har lige set dine andre billeder, og synes godt jeg kan se den er sunket lidt
Iihh, tak ska du have
Og godt den er sunket lidt haha!!
Neeej, hvor er du en lækker mama!
WOOOOWWW er de dig der er Mama Licious? MUMS du er smuk gravid
Ranarupta skriver: Neeej, hvor er du en lækker mama!
Taak, men glæder mig nu til at maven forsvinder snart!!
quar20 skriver: WOOOOWWW er de dig der er Mama Licious? MUMS du er smuk gravid
Haha, nej tror ikk det er mig men takker for din søde kommentar, selvom man føler sig lidt uchamerende en gang imellem!!
WOW! Hvor er du bare super flot gravid. Jeg sender vestøv og krydsede fingre for jeres lille prinsesse snart vil ud.
Mette. skriver: WOW! Hvor er du bare super flot gravid. Jeg sender vestøv og krydsede fingre for jeres lille prinsesse snart vil ud.
Åhh mange taak det lyder dejligt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128