MoriSverige skriver:
Jeg ved godt der sikkert er mange der ikke vil give mig ret i det jeg skriver nu, men det er sådan jeg har det:
Jeg GIDER IKKE mere... Hvad må man efterhånden som gravid?
Nu skal vi holde os fra vand på flaske, hva så hvis man er ude og fx handle og man pludselig får det dårligt? skal man så drikke vandet fra vandhanen på butikkens toilet eller købe en sodavand i stedet for? Sodavand både med og uden sukker er jo også skadeligt!
Jeg synes virkelig det begynder at virke som om de der forskere, eller hva de ellers kalder sig, bare forsøger at gøre livet besværligt for gravide kvinder.
Hvad bliver det næste? Frisk frugt og grønt skader fosteret på en eller anden måde? Eller er der allerede en undersøgelse der siger at det går det?
Hehe... bare et lille surt opstød herfra. For hold da op man bliver træt af alt deres: gravide må ikke det, og det, og det, og ........
Selvfølgelig er der nogle af tingene man skal tage til sig, men det lyder jo snart som om at vi bare skal ligge os hjemme under dynen, uden mad og drikke, i de 9 måneder vi er gravide, så bliver baby sund og rask 
(sarkasme kan forekomme i ovenstående indlæg
)