Anaglad skriver:
Hej Chewie,
Hyggeligt, at vi har termin tæt på hinanden.
) Jeg har termin den 12. april.
Det nærmer sig! 
Jeg er enig i, at der er lidt for mange hjemmesider, hvor der er lige rigeligt med navne, som ikke er "almindelige". Jeg synes dog, at denne side er mere enkel.. men så er der heller ikke så mange navne.. hmmm : http://www.danske-drengenavne.webbyen.dk/
Vi har dog to navne vi overvejer seriøst.. ville bare gerne undersøge det lidt mere.. det er trods alt det vores søn skal hedde hele sit liv. 
Har du haft en god graviditet indtil videre?
Jeg havde meget kvalme da jeg var 2 mdr henne.. men har det bedre nu.. synes det går langsomt med maven.. men det er jo meget individuelt, hvordan maven udvikler sig har jeg fået at vide.. så jeg tager den med ro.
Har også været til NF og MD og han er så fin så fin! 
Hvor skal du føde?
Uh, vi skal til MD scanning på mandag. Glæder mig helt vildt. Vi så ham sidst i uge 16, hvor vi fik kønnet af vide, så det er ikke så længe siden vi sidst, har set ham. Men glæder mig nu helt vildt til at se ham alligevel
Han var rigtig fin der i uge 16, så håber og tror på, at han også er det til den store scanning i uge 20
Vi har egentlig også nogle navne, som vi synes "smager godt", men man kan jo ikke lade være at spekulere over, om man overser nogle
Så kigger også lidt rundt på nettet.
Er det dit første barn? Det er det her
Jeg vejer stadig det samme, men maven er da vokset, så man nu kan se, jeg er gravid og ikke bare tyk
he he... Jeg tror også bare, at det lige pludselig går stærkt, og inden man får set sig om, så har man en kæmpe mave
Knus