svag positiv hos lægen ja eller nej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2010

JuelZ

er SÅ nervøs og samtidig os forsigitg glad inden i mig selv

jeg har fået svar på prøven fra lægen... den var svagt positiv, MEN POSITIV! skal aflevere en ny imorgen... tror i den er der?? er simpelthen så NERVØS!

er der nogen som har prøvet at den var positiv også derefter negativ... puuuuuha ryster helt .....

var lige nødt til at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Rockertand

Først facts: Der er mange (såvidt jeg husker 25%), der oplever en biokemisk graviditet. En "bio", som det kaldes, er en graviditet, som er konstateret på en urintest eller ved blodprøve, hvor graviditeten så går til grunde, inden den kan konstateres ved ultralyd (derfor hedder det biokemisk). Når det hedder SA (spontan abort), er graviditeten så fremskreden, at den har kunnet konstateres på ultralyd, typisk omkring 6+.

Når dette så er skrevet, så kan jeg ikke se nogen grund til, at lige netop din graviditet ikke skulle forløbe normalt, så held og lykke med det.

Anmeld

23. november 2010

AA10

tjm skriver:

jeg har fået svar på prøven fra lægen... den var svagt positiv, MEN POSITIV! skal aflevere en ny imorgen... tror i den er der?? er simpelthen så NERVØS!

er der nogen som har prøvet at den var positiv også derefter negativ... puuuuuha ryster helt .....

det lyder da positivt held og lykke

Anmeld

23. november 2010

Siil

Jeg havde også en svag positiv hos min læge, og nu har vi vores dejlige guldklymp på 6 mnd som sover i sin seng. Tror på det bedste og så sker det for dig!
Pøj-pøj med det hele!

Anmeld

23. november 2010

SussieThyssen

tjm skriver:

Krydser fingre, arme og ben 

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2010

JuelZ

Siil skriver:

Jeg havde også en svag positiv hos min læge, og nu har vi vores dejlige guldklymp på 6 mnd som sover i sin seng. Tror på det bedste og så sker det for dig!
Pøj-pøj med det hele!

mange tak da

nu har jeg lige fået svar igen fra lægen af, og min test er stadig svagt positiv - dvs han vil ikke love mig noget, men han vil gerne have en tredje test - dog først på mandag for så passer det sådan cirka med at jeg er gået 1½-2 uger over tid, medmindre det selvfølgelig når og komme, min mens altså... men håber da jeg er heldig denne gang, det kunne være så dejligt... men hold da magle hvor jeg hader ventetiden... synes bare at fra kl 7 til kvart i 9 er LAAAAAAAAAAAANG tid! og vil rigtig gerne kunne tage en test hverdag for at se om den bliver mere positiv... nogen der ved hvor man kan købe billige teste?

har os længe tænkt på om man kan købe teste på tanker ? sådan statiol og shell og lign.... men tror jeg da ik man kan ?

Anmeld

23. november 2010

Rockertand

Køb dem på nettet, det er nemt, billigt og så leveres der dag-til-dag.

Jeg køber hos billig-teste.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.