mit barn vil ikke sove med mindre han ligger mellem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. november 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hej piger.

min lille skat på 10 måneder sover rigtig dårligt om natten når han ligger i sin egen seng..... men når han kommer mellem hans far og jeg sover han som en sten.. jeg ved godt det er trykheden han vil have.. men probelmet det ligger i han stadig vil have en aften tår/ammes i søven og det er jeg træt af..

og en anden ting er han kan knokkel sove i sin seng og lige så snart jeg er lige ved at falde i søven vågner han og vil ammes.. jamen har den dreng bare en rader der fortæller nu sover mor næsten og så waaaaaaaa..

jeg vil gerne holde med at amme, men ved ikke hvrdan.. min sønnik vil værken tage flaske eller sut...

håber på nogle gode råd piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

Fyn

Hmmm...tror ikke jeg har nogen gode råd andet end at jeg synes du skal låne på biblioteket den bog der hedder "sov igennem uden gråd".

Der er nogle ret brugbare råd deri - måske kan de bruges?

C.

Anmeld

25. november 2010

Mathilde

Det lyder som herhjemme da Celina var i den alder og frem til godt 1 år.

Vi gjorde det, at det var farmand der puttede hver aften, for ham forbandt hun jo ikke med bryst. Jeg ville dog ikke stoppe med at amme, så jeg ammede hende inden sengetid. Efter en uge gik det meget nemmere med at putte Hun havde dog endelig lært at tage sut da hun var ca. 10mdr. hvilket gjorde det lettere.

Hun kom dog først i egen seng, da hun var ca. 15mdr.

Anmeld

26. november 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Mathilde skriver:

Det lyder som herhjemme da Celina var i den alder og frem til godt 1 år.

Vi gjorde det, at det var farmand der puttede hver aften, for ham forbandt hun jo ikke med bryst. Jeg ville dog ikke stoppe med at amme, så jeg ammede hende inden sengetid. Efter en uge gik det meget nemmere med at putte Hun havde dog endelig lært at tage sut da hun var ca. 10mdr. hvilket gjorde det lettere.

Hun kom dog først i egen seng, da hun var ca. 15mdr.

okay tak tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.