Ægløsning med Pergotime - smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.403 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Louisiana

Hej piger

Jer der har haft ægløsning ved brug af Pergotime - har I haft ondt, da I fik ægløsning? Jeg har nemlig direkte ondt i den ene æggestok, det niver og jager, så jeg endda siger 'av'  Det føles lidt voldsomt... Jeg er godt nok ret ømskinnet, hvis jeg selv skal sige det, men alligevel... Jeg læste lige, at de der danner flere modne æg godt kan få lette smerter i underlivet omkring ægløsningstidspunktet, men det her er altså ikke lette smerter.

Havde I lette eller lidt kraftigere smerter under ægløsningstidspunktet??

Vil bare gerne vide, om det er normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Jelles

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Jer der har haft ægløsning ved brug af Pergotime - har I haft ondt, da I fik ægløsning? Jeg har nemlig direkte ondt i den ene æggestok, det niver og jager, så jeg endda siger 'av'  Det føles lidt voldsomt... Jeg er godt nok ret ømskinnet, hvis jeg selv skal sige det, men alligevel... Jeg læste lige, at de der danner flere modne æg godt kan få lette smerter i underlivet omkring ægløsningstidspunktet, men det her er altså ikke lette smerter.

Havde I lette eller lidt kraftigere smerter under ægløsningstidspunktet??

Vil bare gerne vide, om det er normalt...

Ja jeg havde lidt ondt, men det er fordi dine æg måske bliver flere og større, og det kan faktisk godt mærkes

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

pihlspige81 skriver:

Ja jeg havde lidt ondt, men det er fordi dine æg måske bliver flere og større, og det kan faktisk godt mærkes

Okay, pyha, så er det helt normalt

Når du skriver, at mine æg bliver mange og større, så mener du det samme, som jeg skriver i første indlæg, at det kan gøre ondt, når man danner flere æg i samme ægløsning, ikk?

Tak for svar

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Louisiana28 skriver:

Okay, pyha, så er det helt normalt

Når du skriver, at mine æg bliver mange og større, så mener du det samme, som jeg skriver i første indlæg, at det kan gøre ondt, når man danner flere æg i samme ægløsning, ikk?

Tak for svar

Jo det ar lige det jeg mente...og ved at min kusine hhavde det på samme måde....vi var meget tæt knyettet omkring denne oplevlse, da vi gik det igennem samtidig:-)

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

pihlspige81 skriver:

Jo det ar lige det jeg mente...og ved at min kusine hhavde det på samme måde....vi var meget tæt knyettet omkring denne oplevlse, da vi gik det igennem samtidig:-)

Det må ha' været dejligt, at I havde hinanden at dele oplevelserne med

Ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden baby.dk  

Er da helt spændt nu! Ville være dejligt, at få tvillinger

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Louisiana28 skriver:

Det må ha' været dejligt, at I havde hinanden at dele oplevelserne med

Ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden baby.dk  

Er da helt spændt nu! Ville være dejligt, at få tvillinger

Ja det var skønt....men ærgeligt for mig at gå igennem så mange behandlinger på så mange år uden held....hun fik to behandlinger kun med iui og begge gange gravid .... men super glad på hendes vegne.....

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

pihlspige81 skriver:

Ja det var skønt....men ærgeligt for mig at gå igennem så mange behandlinger på så mange år uden held....hun fik to behandlinger kun med iui og begge gange gravid .... men super glad på hendes vegne.....

Hvor længe har du forsøgt, at blive gravid??

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Louisiana28 skriver:

Hvor længe har du forsøgt, at blive gravid??

Gik til min første IUI i 2001 med min xx.... gik til iui i et par år med mange forsøg ( en del selvbetalte :-( ) hehe... men intet.... begyndte så i 2005 på riget med iui og senere ivf med min x, intet ville ske :-((

Så gav op..... og så fandt jeg min nuværende kæreste for to måneder siden, som har lavet to drenge i slut oktober/start november:-D så der håb for den faktisk er der nu :-)

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

pihlspige81 skriver:

Gik til min første IUI i 2001 med min xx.... gik til iui i et par år med mange forsøg ( en del selvbetalte :-( ) hehe... men intet.... begyndte så i 2005 på riget med iui og senere ivf med min x, intet ville ske :-((

Så gav op..... og så fandt jeg min nuværende kæreste for to måneder siden, som har lavet to drenge i slut oktober/start november:-D så der håb for den faktisk er der nu :-)

Hold da op, ja så har du virkelig forsøgt i lang tid! Jeg  i hvert fald alt hvad jeg kan for dig  Håber du viser et billede af to fine streger snart

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Louisiana28 skriver:

Hold da op, ja så har du virkelig forsøgt i lang tid! Jeg  i hvert fald alt hvad jeg kan for dig  Håber du viser et billede af to fine streger snart

Hehe så vi to :.-D og tark :-*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.