ARHHH hvor jeg dog bare ELSKER at amme - Jeg elsker den nærkontakt jeg får med Liam, jeg elsker den der tryghed ved at give ham noget JEG VED er MØG godt for ham..!! Jeg ELSKER inderligt når han ser tilfreds på mig efter måltiden og gir en kæmpe bøvs - det er SÅ tilfredsstillende..!!
MEN MEN nu er mælken falder til, og nedløbsrefleksen er også helt tip top.. ( kan jeg sige med sikkerhed efter at have skifte MANGE MANGE bher og ammeindlæg
) ..!! - Men han spiser rigtig godt om dagen, ca. hver 2-3 time..!! Han falder i søvn efter 10-15min også bøvser vi og snakker, også skifter vi lige bryst for at få gang i det andet også..!!
Men om natten.. I GUDER..!! Nu er han også kun 6 dage gammel men eks. i nat ammede jeg altså 3½ time i træk fordi han bare var SÅ sulten... Madpakkerne var total tomme - men alligevel var han bare SÅ meget mere sulten..!! Syntes bare det er SÅ hårdt at sidde der midt om natten i 3½ time for at give ham mad..!! Forstår det simpelthen ikke - når han spiser så godt om dagen osv..!!
Han sover rigtig meget om dagen..!! Han kommer af med både stort og småt mange gange i løbet af dagen og natten..!! har Forsøgt at amme ham liggende men det fungere bare slet ikke for ham, han tager ikke ordenligt fat når vi ligger ned, men sætter vi os op, jamen så tager han fat som bare pokker..!!
Har nogle af jer prøvet at sidde oppe SÅ længe HVER NAT..!!? Og hvad kan man gøre andet end at tilbyde brystet når han søger?
Kæmpe knus fra
Maria
Anmeld