Holbæk og omegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Mullefisen2011

Har egentlig kun holdt til inde i behandling for barnløshed tråden, men blev inspireret af en anden tråd på forsiden..

Jeg savner nogle veninder omkring mig da jeg ikke har så mange veninder mere.. Har 3 tætte hvor kun den ene bor på sjælland, så søger nye bekendtskaber til veninde hygge og andet..

Jeg kommer fra Ugerløse ved Holbæk hvor jeg bor sammen med min mand og 2 hunde.. og vi ønsker os brændende et barn..

Nogen der bor i nærheden, der har lyst til at ses???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

lassemor07

Jeg flytter til Tølløse fra det nye år af så det kunne være rigtig hyggeligt af lære nogle nye af kende for har ikke rigtig nogle veninder der i nærheden mere

Jeg har lasse på 3

Anmeld

22. november 2010

Polkaprik

Mullepigen86 skriver:

Har egentlig kun holdt til inde i behandling for barnløshed tråden, men blev inspireret af en anden tråd på forsiden..

Jeg savner nogle veninder omkring mig da jeg ikke har så mange veninder mere.. Har 3 tætte hvor kun den ene bor på sjælland, så søger nye bekendtskaber til veninde hygge og andet..

Jeg kommer fra Ugerløse ved Holbæk hvor jeg bor sammen med min mand og 2 hunde.. og vi ønsker os brændende et barn..

Du skal da også være velkommen til at hoppe med på et Slagelsetræf

Michelle

Anmeld

22. november 2010

Mullefisen2011

lassemor07 skriver:

Jeg flytter til Tølløse fra det nye år af så det kunne være rigtig hyggeligt af lære nogle nye af kende for har ikke rigtig nogle veninder der i nærheden mere

Jeg har lasse på 3

Det lyder da bare rigtig hyggeligt.. Vi kan finde ud af noget når du flytter hertil hvis du har lyst???

Anmeld

22. november 2010

Mullefisen2011

Polkaprik skriver:

Du skal da også være velkommen til at hoppe med på et Slagelsetræf

Michelle

Det kunne bestemt være hyggeligt selvom jeg har en lille vej til Slagelse.. Men rigtig hyggeligt  Jeg er frisk

Anmeld

22. november 2010

lassemor07

Mullepigen86 skriver:

Det lyder da bare rigtig hyggeligt.. Vi kan finde ud af noget når du flytter hertil hvis du har lyst???

Ja helt klart

Jeg er altid frisk på af møde nye og det er en del år siden jeg sidst har bode i tølløse så de fleste veninder er røget med tiden

Anmeld

22. november 2010

Mullefisen2011

lassemor07 skriver:

Ja helt klart

Jeg er altid frisk på af møde nye og det er en del år siden jeg sidst har bode i tølløse så de fleste veninder er røget med tiden

Okay, så du er fra Tølløse af eller hvordan? Må jeg være nysgerrig hvor gammel du er?

Men er klart frisk på at mødes

Anmeld

22. november 2010

lassemor07

Ja jeg er opvokset i Tølløse

Hvad med dig??

Jeg er 25 dig

Anmeld

22. november 2010

Mullefisen2011

lassemor07 skriver:

Ja jeg er opvokset i Tølløse

Hvad med dig??

Jeg er 25 dig

Fik kigget i din profil med alder.. havde jeg slet ikke tænkt på..
Spændende.. Gad vide om vi måske har kendt hinanden så
Jeg er 24 år og er også opvokset i Tølløse ...

Anmeld

22. november 2010

>>Carina<<

Mullepigen86 skriver:

Jeg bor i Holbæk og er 26 og har magnus der lige er blevet 1 år. Hvis det var noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.