Sex og fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg vil høre om der er nogle der har erfaringer med at fødslen er gået i gang efter sex.. I så fald.. Vil i dele det med mig..???

Jeg er SÅ træt af at være gravid. Har så ondt over det hele.  Kan slet ikke være til. Er 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Muffinmus

Kan kun sige at hvis din fødsel bliver sat i gang ved sex, så er det kun fordi den i forvejen ville være gået i gang inden for timer-eller en dags tid måske...større forskel giver det ikke, din krop skal være klar til det uanset om du har sex eller ej. Og det med sæden, ja, så skal du dælme have sex mange gange på en dag før det hjælper..over 20 gange hvis ikke mere:-)

Det der jo kan være med til at sætte i gang er jo netop orgasmer f.eks, der får livmoderen til at arbejde:-) min JM sagde at når jeg havde de heftige plukveer om aftene kunne jeg altid prøve sex for lige at give livmoderen et ekstra knald, men at det langt fra var sikkert det gjorde en forskel:-)

Anmeld

21. november 2010

VIPpigen

Tvivler nu på min fødsel gik i gang fordi manden og jeg sexede dagen før veerne begyndte. Men vi sexede tirsdag, veerne begyndte onsdag, og torsdag formiddag er lillepigen født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.