Ser bold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2008

3rollinger

Ja, vi sidder hele familien og ser bold. Nu er vi ved at ligge ungerne i seng i halvlegen, og det var far der skulle laese idag, saa kunne lige smide en besked herind.

Det er jo ret sjovt at se landskamp Spanien-Danmark herhjemme. Vi har jo helt sikkert hvert vores favorithold, men det hele under en meget venskablig stemning.

Saa pizza, oel, bold og sovende boern. Saa bliver det ikke meget bedre :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Stumpen

Jeg har bare læst sundhedsfag... Jeg havde godt nok glemt hvor træls det var at skulle læse lektier om aftenen... Men det er heldigvis kun ½ år det drejer sig om...
(H) Anja..

Anmeld

21. august 2008

st

Det blev som jeg sms'ede til dig, kun til fodbold med baggrundsstøj. Jeg havde lige taget lidt arbejde med hjem, så det tog det meste af aftenen efter Madsen var kommet i seng. Men tillykke med sejren. Du kunne vel ikke blive skuffet i sådan en kamp, lige meget hvem der vandt? ;) Knus st.

Anmeld

22. august 2008

3rollinger

Jo da, Spanien er fjenden ;)

Nu har de vist vundet hvad de skal vinde i aar (alt!!), saa nu maa det da vaere vores tur snart.

Men jeg maa da indroemme at det ikke er det sammen at se landsholdkamp nu om dage, for jeg kender jo ikke alle spillerne mere. De fornys hele tiden og efter 9 aar hernede er der meget faa at dem tilbage som var der da jeg boede i Danmark. Saa jeg kender jo langt bedre de spanske spillere.

Men under alle omstaendigheder holder jeg med Danmark. Slut prut finale.

(H)
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.