Hummel fodboldstrømper til børn - er det mig der er idiot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

paprika

lotchen skriver:

Hmm... Så var det måske ikke så dumt. 50 kroner parret var nemlig billigt, så kan hun BÅDE få i sort og i hvid som hun ønskede sig

Ja det lyder da som en god idé 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

klmf

Ih, så er der en 50'er i fragt - så kan det næsten ikke betale sig alligevel.... Det er altid det værste ved nethandel, kan godt være det er billigt for selve varen, men så kommer fragtspørgsmålet altid lige oveni. Øv, troede lige jeg havde klaret en julegave

Anmeld

21. november 2010

ekzunz

lotchen skriver:

Ih, så er der en 50'er i fragt - så kan det næsten ikke betale sig alligevel.... Det er altid det værste ved nethandel, kan godt være det er billigt for selve varen, men så kommer fragtspørgsmålet altid lige oveni. Øv, troede lige jeg havde klaret en julegave

så tjek amazon.co.uk - de har fri fragt til danmark.....ej - de har sgi nok ikke Hummel strømper..... Latterlige fragtomkostninger....

Anmeld

21. november 2010

klmf

Znuzke skriver:

så tjek amazon.co.uk - de har fri fragt til danmark.....ej - de har sgi nok ikke Hummel strømper..... Latterlige fragtomkostninger....

Hvis alle kørte med fri fragt, så ville de fysiske butikker godt nok blive trængte, men det ville dæleme være dejligt at kunne handle uden fragt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.