Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Louisiana28 skriver: Taaaaak, og også retur til dig og alle andre der prøver
Taaaaak, og også retur til dig og alle andre der prøver
Tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jarnsaxa skriver: Tusind tak
Vi skal jo hjælpe hinanden, ikke sandt
Louisiana28 skriver: Vi skal jo hjælpe hinanden, ikke sandt
Helt sikkert!!! Jo flere jo bedre
Louisiana28 skriver: Nu har kæresten og jeg lavet lagengymnastik til vi er blevet blå i hovedet så nu har vi rigtig meget brug for al den babystøv vi overhovedet kan samle ind. Så please, send noget babystøv til os På forhånd tak, piger (og Henrik, hvis han kigger med, haha )
Nu har kæresten og jeg lavet lagengymnastik til vi er blevet blå i hovedet så nu har vi rigtig meget brug for al den babystøv vi overhovedet kan samle ind. Så please, send noget babystøv til os
På forhånd tak, piger (og Henrik, hvis han kigger med, haha )
Jamen, så - afsti' afsted med det! Vi skal ikke bruge det foreløbigt, så vi må have en del i overskud fra vores første, som I bare kan tage alt det I kan bruge af - og det er ikke til låns! Det er jeres helt og holdent - lykke til med baby-projektet til alle der forsøger og bliver helt blå, grønne, gule og lilla'e i hovederne. orhpbentligt får vi snart et lyserødt eller mørkerødt ansigt at se af bare lutter glæde og iver over positive resultater!
Jarnsaxa skriver: Helt sikkert!!! Jo flere jo bedre
Lige nøjagtig, så:
Mor til Elias 13.01.10 skriver: Jamen, så - afsti' afsted med det! Vi skal ikke bruge det foreløbigt, så vi må have en del i overskud fra vores første, som I bare kan tage alt det I kan bruge af - og det er ikke til låns! Det er jeres helt og holdent - lykke til med baby-projektet til alle der forsøger og bliver helt blå, grønne, gule og lilla'e i hovederne. orhpbentligt får vi snart et lyserødt eller mørkerødt ansigt at se af bare lutter glæde og iver over positive resultater!
Hvor er du da bare sød Tusind tak for det! Med al den babystøv, er jeg næsten 100 % sikker på, at jeg blir gravid i denne omgang
Louisiana28 skriver: Lige nøjagtig, så:
Hahaha xD
Det MÅ da hjælpe :p
Jarnsaxa skriver: Hahaha xD Det MÅ da hjælpe :p
Det er jeg sikker på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128