Hjælp til ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Joan ( Smallie )

Niels har ikke brugt ble om dagen siden sommer , men når han skal lave stort kommer han og vil have ble på og han har stadig på når han sover.

Jeg vil jo gerne have han kan finde ud af og lave stort på toiletet men han nægter her hjemme. Men hvis vi er nogen steder hvor han ikke er så kendt og ikke ved de har en ble ja så går han lige ind og gør det og brokker sig overhovedet ikke. Men her hjemme giver han sig til at tude vildt hvis jeg mener han skal gøre det på toiletet. Og så holder han sig bare til han får ondt i maven og det er jo ikke det jeg er ude efter.

Så hvis i lige har nogen rigtig guldkorn til hvad jeg lige kan prøve for at på ham til at lave stort på toletet herhjemme også så modtager jeg dem meget gerne. Ja også hvis i har gode ideer til hvordan vi kommer af med den om natten.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Marco2

Vi havde det på fuldstændig samme måde med Emsen.

Og til sidst valgt vi den upædagogiske løsning at tilbyde et stykke slik, når hun havde lavet stort på toilettet, og det virkede med det samme. 

Hun ku' også holde sig til hun fik ondt i maven, og det var jo synd.

AG

Anmeld

21. november 2010

Joan ( Smallie )

Marco2 skriver:

Vi havde det på fuldstændig samme måde med Emsen.

Og til sidst valgt vi den upædagogiske løsning at tilbyde et stykke slik, når hun havde lavet stort på toilettet, og det virkede med det samme. 

Hun ku' også holde sig til hun fik ondt i maven, og det var jo synd.

AG

Ja men Niels spiser bare ikke slik. Eller jo røde vingummi bamser som det eneste, men det er han ligeglad med jeg tilbyder for så vild er han ikke efter det.

Anmeld

21. november 2010

Muffinmus

hm,, svært at sige her er han jo blefri uden problemer, men jeg ved min veninde brugte tricket med at købe små fede biler som hun stilte så han kunne se dem ude på toilettet. så sagde hun at hver gasng han va så dygtig at lave pølser, så fik han en bil, der gik lige en uges tid inden han hoppede helt på den, men så gik det stærkt og i løbet af 3-4 dage havde han lært at sådan var det bare også selv om han havde fået alle bilerne:-)

Anmeld

22. november 2010

linemus

Hvad nu, hvis I ikke har flere bleer? Når han kommer og siger, han vil have ble på, så kig i skabet (eller hvor de nu plejer at være) og sig smadderoverrasket, at der ikke er flere - hvad gør vi nu? - og at han er nødt til at bruge toilettet.

Det var da et bud Når nu han godt kan uden problemer, når I ikke er hjemme.

- Line

Anmeld

22. november 2010

Joan ( Smallie )

linemus skriver:

Hvad nu, hvis I ikke har flere bleer? Når han kommer og siger, han vil have ble på, så kig i skabet (eller hvor de nu plejer at være) og sig smadderoverrasket, at der ikke er flere - hvad gør vi nu? - og at han er nødt til at bruge toilettet.

Det var da et bud Når nu han godt kan uden problemer, når I ikke er hjemme.

- Line

Det er også en rigtig god ide. Men så gør han det nemlig bare når han sover til middag og hvis jeg ikke lige er obs på det så ligger han jo med det og får en noget rød røv.

Tak for budet.

Anmeld

22. november 2010

Joan ( Smallie )

Han ønsker sig en blokvogn fra bruder helt vildt og har sagt mange at sådan ønsker jeg mig mor. Så har lavet an aftale med ham at når han kan lave stort på toiletet så skal jeg nok købe den til ham så nu må vi se hvad der sker.

Anmeld

22. november 2010

Nadi

Min veninde havde samme problem med sin søn, han ville også kun lave stort i bleen... ved faktisk ikke hvad de gjorde for at det vendte, men vil gerne spørge hende hvis du har brug for flere bud til en løsning på problemet??

Knus N

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.