Abort uge 11 eller 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.894 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

Hej

Jeg kom til at tænke.. 

Hvis man skal have en abort, er der så senest i uge 12 + eller er det i uge 11+ ? 

Jeg er blevet i tvivl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

MissGeoh

11+, 12 uge.

Anmeld

21. november 2010

SoffiLine

senest uge 11+ mener jeg. da de jo siger senest i uge 12

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

22. november 2010

Bruus

Øhm, nu kan det godt være jeg er på dybt vand, men jeg mener jeg har hørt at de har ændret abortgrænsen til uge 14?? Det kan jeg da huske der var en masse snak i medierne om for noget tid siden. Hmm, men måske det bare blev ved snakken? Det er måske værd lige at undersøge

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Mette:)) skriver:

Øhm, nu kan det godt være jeg er på dybt vand, men jeg mener jeg har hørt at de har ændret abortgrænsen til uge 14?? Det kan jeg da huske der var en masse snak i medierne om for noget tid siden. Hmm, men måske det bare blev ved snakken? Det er måske værd lige at undersøge

synes ikke jeg kan finde noget om det... 

Men er også virkelig ringe til at google " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Anmeld

22. november 2010

Kay

Anonym skriver:

Hej

Jeg kom til at tænke.. 

Hvis man skal have en abort, er der så senest i uge 12 + eller er det i uge 11+ ? 

Jeg er blevet i tvivl

jeg ved at hvis man har en god grund til at ville havde en abort senere... kan man søge om det...

Anmeld

22. november 2010

Becks

synes ikke jeg kan finde noget om det... 

Men er også virkelig ringe til at google " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

11+ i 12 uge
Fandt det herinde

OBS IKKE FOR SARTE SJÆLE  

Slettede altså linket igen, da der figurerede ret så slemme billeder derinde, sorry til jer der nåede og se dem..

Anmeld

22. november 2010

LRJ

Tutter skriver:

11+ i 12 uge
Fandt det herinde

OBS IKKE FOR SARTE SJÆLE  

Slettede altså linket igen, da der figurerede ret så slemme billeder derinde, sorry til jer der nåede og se dem..

Føj den er grum den side!

Men ja du kan få abort helt indtil uge 20, Men efter uge 12 skal du Have en MEGET god grund til at få abort..

Anmeld

22. november 2010

Becks

Lone H. skriver:

Føj den er grum den side!

Men ja du kan få abort helt indtil uge 20, Men efter uge 12 skal du Have en MEGET god grund til at få abort..

Ja det opdagede jeg  SORRY.. Havde bare slet ikke set de billeder komme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.