d dråber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.310 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Lise 26

min søn kan ikke tåle d dråber.. hva gør jeg? nogen der har nogle alternativer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

L-Mortil3

Liam kunne heller ikke tåle nogen af den, og da han fik flaske måtte han heller ikke få ABCD dråber.

Jeg fik at vide at fordi han fik MME med d-dråber i, var skaden ikke så stor.

Hvis du ammer, må du gerne give ham ABCD dråber, de kan langt de fleste babymaver meget bedre tåle, da de er lavet på vand og ikke olier.

Anmeld

21. november 2010

Snefnug1984

du kanevt. skifte til ACD dråberne fra apoteket.. de indeholder ikke det kokosolie, som ofte er dét babyer ikke kan tåle

Anmeld

21. november 2010

L-Mortil3

SolsikkeBlomst skriver:

du kanevt. skifte til ACD dråberne fra apoteket.. de indeholder ikke det kokosolie, som ofte er dét babyer ikke kan tåle

Det var ACD de hed og ikke ABCD Takker

Anmeld

21. november 2010

Lise 26

jeg ammer ikke. kun modermælkserstatning.. jeg kan da prøve de acd dråber og se om de hjælper. er der noget jeg kan gøre for ham nu og her? han skriger helt vildt. det er så synd

Anmeld

21. november 2010

Snefnug1984

Line&Liam skriver:

Det var ACD de hed og ikke ABCD Takker

Hihi så lidt da

Anmeld

21. november 2010

L-Mortil3

Lise 26 skriver:

jeg ammer ikke. kun modermælkserstatning.. jeg kan da prøve de acd dråber og se om de hjælper. er der noget jeg kan gøre for ham nu og her? han skriger helt vildt. det er så synd

Hvis det er pga. d-dråberne han skriger nuher, er der ikke så meget at gøre, det kunne vi ikke med Liam i hvertfald, men det hjalp at ligge på armen på maven og blive gået rundt med, og lidt massage på mavsen.

Vær obs på at er han/hun flaskebarn må man ikke give ACD dråber, da de så får alt for mange (var det A vitaminer) - Det var i hvertfald hvad SP sagde dengang Liam var helt bette, jeg ved ikke om retningslinierne er lavet om siden

Anmeld

21. november 2010

Lise 26

er der noget jeg kan gøre for ham nu og her? han skriger helt vildt..

Anmeld

21. november 2010

Lise 26

Line&Liam skriver:

Hvis det er pga. d-dråberne han skriger nuher, er der ikke så meget at gøre, det kunne vi ikke med Liam i hvertfald, men det hjalp at ligge på armen på maven og blive gået rundt med, og lidt massage på mavsen.

Vær obs på at er han/hun flaskebarn må man ikke give ACD dråber, da de så får alt for mange (var det A vitaminer) - Det var i hvertfald hvad SP sagde dengang Liam var helt bette, jeg ved ikke om retningslinierne er lavet om siden

okay jeg må nok hellere ringe til sp i morgen oh høre ad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.