Feber??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. november 2010

hc=k

Min søn har feber og har haft det siden fredag. Skal jeg kontakte lægen eller ej??

Han hoster og virker til at have ondt i halsen..

Er der nogle der ved hvad husmor-reglerne siger??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Halbschön

hc=k skriver:

Min søn har feber og har haft det siden fredag. Skal jeg kontakte lægen eller ej??

Han hoster og virker til at have ondt i halsen..

Er der nogle der ved hvad husmor-reglerne siger??

Hmm.. Hvis han har haft det siden fredag og ikke er direkte påvirket af det, så kan du godt vente til i morgen tidlig med at få fat på din egen læge.. Spiser han? Drikker han`? Har han våde bleer? Hvordan er han i forhold til normalt?

Hvis han har ondt i halsen er panodil rigtig godt til halssmerter.. Hvis jeg var dig, vil jeg ta hans temp., gi ham lidt panodil og så holde øje med ham.. Jeg kunne forestille mig at det også var det råd lægen ville give - det var i hvert fald det vi rådede forældre til på børneafd..

Rigtig god bedring til ham!

Anmeld

21. november 2010

hc=k

R&N skriver:

Hmm.. Hvis han har haft det siden fredag og ikke er direkte påvirket af det, så kan du godt vente til i morgen tidlig med at få fat på din egen læge.. Spiser han? Drikker han`? Har han våde bleer? Hvordan er han i forhold til normalt?

Hvis han har ondt i halsen er panodil rigtig godt til halssmerter.. Hvis jeg var dig, vil jeg ta hans temp., gi ham lidt panodil og så holde øje med ham.. Jeg kunne forestille mig at det også var det råd lægen ville give - det var i hvert fald det vi rådede forældre til på børneafd..

Rigtig god bedring til ham!

Jamen jeg er ikke sådan så bekymret for ham.

Han vil ikke rigtig spise noget, men det vil jeg jo heller ikke hvis jeg er syg. Han vil rigtig gerne drikke saft så det er jo godt. Han tisser som han skal så der er heller ikke noget.

Jeg tror bare det er influenza så mon ikke jeg bare skal lade ham slappe af i steder for at forstyrre lægen og sådan

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

hc=k skriver:

Jamen jeg er ikke sådan så bekymret for ham.

Han vil ikke rigtig spise noget, men det vil jeg jo heller ikke hvis jeg er syg. Han vil rigtig gerne drikke saft så det er jo godt. Han tisser som han skal så der er heller ikke noget.

Jeg tror bare det er influenza så mon ikke jeg bare skal lade ham slappe af i steder for at forstyrre lægen og sådan

Hovedreglen er at så længe de drikker og har våde bleer, og ikke er bevidsthedspåvirket - eller er helt ved siden af sig selv, så er det bare at holde godt øje med dem og tage det roligt

Gi ham evt. lidt panodil, det er rigtig godt for halsen - og det kan jo også være derfor han ikke rigtig spiser noget..

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.