åhhh de ring slynger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. november 2010

maimik

kære piger/kvinder/tøser.

jeg har fået købt mig en ring slynge, da jeg mente at det var lige noget for mig og min søn på 3 mdr, kan han nemlig godt lide at ligge på arm og sove. det er hårdt for mor her.

har så fået mig købt mig sådan en bandit men kan ikke hitte ud af den . jeg slåsser med den slynge helt vildt... og jeg fatter ikke hvordan han skla ligge deri selv om jeg har brugsforvirring med til den og har været ind epå youtube og kigge. enten ligger han helt sammenkrøllet i den og hænger nede omkring min navle.. havde håbet på at jeg kunen bruge den til at amme i men nej det fungere da slet ikke..

hvordan skal han ligge med hovdet når han ligger deri skal hovdet være opad ( at han kigger op i mod himlen) eller skal han kigge ind i maven på mig..

åh what to do..

mente bare en ringslynge var noget for mig da den var lige lit at tage på istedet for en anden...

har jeg virkelig spildt mine penge på sådan enbandit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

BinaMor

hvor bor du? jeg kan evt hjælpe

Anmeld

21. november 2010

BinaMor

jeg kan forresten ikke vuggestilling uden hun ammer men bærer t2t

Anmeld

21. november 2010

maimik

jeg bor i tilst..

Anmeld

21. november 2010

BinaMor

se bort fra mine kiksede udtryk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2010

BinaMor

det blev mange indlæg hehe. bebs kan godt være oprejst så længe man strammer den i ryggen og ved nakken så det er støttet.

Anmeld

21. november 2010

oo

BinaMor skriver:

se bort fra mine kiksede udtryk

hey! hvor fedt med billeder!!! jeg er lige begyndt at bruge min slynge og har haft Sol liggende i "fosterstilling" i den - hun synes det er det mest morsomme at komme i den, heldigvis men jeg kunne godt tænke mig at have hende op som du har på billedet, så det er såååå fedt at se et billede, så man kan få det rigtigt ind i hovedet hvordan man gør

Anmeld

21. november 2010

BinaMor

Tjuhl skriver:

hey! hvor fedt med billeder!!! jeg er lige begyndt at bruge min slynge og har haft Sol liggende i "fosterstilling" i den - hun synes det er det mest morsomme at komme i den, heldigvis men jeg kunne godt tænke mig at have hende op som du har på billedet, så det er såååå fedt at se et billede, så man kan få det rigtigt ind i hovedet hvordan man gør

M blir tosset hvis hun skal ligge ned men gad godt hun ville . især hvis man går udenfor i blæst så er hun bedre beskyttet dernede.

men ææælsker min rs

har du prøvet strækvikle nu da Sol kan lide at være tæt?

er lige kommet igang med at bruge min (var så forgabt i rs´er at jeg ikkke gav den jeg havde liggende en chance)

men nu prøvede jeg og M sov med det samme

det  er så rart og  hyggeligt og komforten er bedre. så FANTASTISK! (dog kun til de små basser, når de er ældre holder jeg stadig på min rs)

Anmeld

21. november 2010

oo

BinaMor skriver:

M blir tosset hvis hun skal ligge ned men gad godt hun ville . især hvis man går udenfor i blæst så er hun bedre beskyttet dernede.

men ææælsker min rs

har du prøvet strækvikle nu da Sol kan lide at være tæt?

er lige kommet igang med at bruge min (var så forgabt i rs´er at jeg ikkke gav den jeg havde liggende en chance)

men nu prøvede jeg og M sov med det samme

det  er så rart og  hyggeligt og komforten er bedre. så FANTASTISK! (dog kun til de små basser, når de er ældre holder jeg stadig på min rs)

nej, jeg har bare købt en ringslynge af Milka og er kun lige begyndt at bruge den i foregårs syr du selv dine? jeg er heeeeelt vild med den du har på på billedet!!

Anmeld

21. november 2010

maimik

Tjuhl skriver:

øhh nu stiller jeg nok et meget dumt spørgsmål:

men hva er "fosterstilling" ???

har lige prøvet at have bette manden i slyngen, kan kun hitte ud af at have ham oprejst, det med at han ligger ned duer jeg bare ikke til. enten er slyngen for langt nede altså selve lommen han skal ligge i eller så ligger han helt akavet. hvor han ikke kan få hovet med ned i den. måske er den så for stram.. åhh ville så gerne have at det skal lykkes, er bare så tæt på at opgive den..

kan det være at han er for stor til at ligge ned i den. han er  mdr lige om lidt og vejer ca 6,5 kg og 63 cm?

eller er min slynge for lille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.