første skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2010

30.10.2010

Har det som et lille barn, dagen før juleaftenskal til vores første skanning i morgen og høre hjertelyd. Er bare så spændt.. tænk, det kan jo være der er to...

jeg tror bare det bliver sådan et stort øjeblik for mig og min mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Happiness

Hej

Rigtig god fornøjelse med imorgen! Er det en tidlig scanning?

Skal selv scannes for første gang imorgen For at se hjerteblink, og ja se om der er 1 eller..... Bliver så spændende!

Skal først scannes kl 18.15, så kæresten kan nå at have fri og komme med.

Du må lige opdatere herinde hvordan det gik

Anmeld

21. november 2010

30.10.2010

hejsa

ja, det er lidt tidligt med skanning. Jeg er 7+4 idag, men tror det er fordi at vi har været igennem fertilitetsbehandling (IUI) for at komme hertil. Skal til første lægebesøg og ha lavet vandrejonal her den 2 dec.

Skal nok lige skrive tilbage herinde om hvor mange der erhihi  vi skal skannes 8.50 i morgen. Manden har taget en halv fridag, så han kan komme med.

Du må også lige skrive, hvordan det er gået jer. Hvor langt er du henne??

Anmeld

22. november 2010

Happiness

30.10.2010 skriver:

hejsa

ja, det er lidt tidligt med skanning. Jeg er 7+4 idag, men tror det er fordi at vi har været igennem fertilitetsbehandling (IUI) for at komme hertil. Skal til første lægebesøg og ha lavet vandrejonal her den 2 dec.

Skal nok lige skrive tilbage herinde om hvor mange der erhihi  vi skal skannes 8.50 i morgen. Manden har taget en halv fridag, så han kan komme med.

Du må også lige skrive, hvordan det er gået jer. Hvor langt er du henne??

Hej igen. Jeg er 7+3 (mandag). Så du er lidt længere henne end jeg.

Skal nok give en update.

Anmeld

22. november 2010

viben

Spændende! Jeg er selv i 6 uge, og skal til lægen imorgen og have graviditeten bekræftet.. Havde desværre en SA sidste år, så regner bestemt også med at få en tidlig scanning for at høre hjertelyd... Håber på slutningen af næste uge! Held og lykke begge to :-) 

Anmeld

22. november 2010

Happiness

Så har jeg været til scanningen. Det gik bare så godt! 1 stk foster som vokser som det skal! Med et fiiiint blinkende hjerte

Er sat til d. 9. juli nu. Før scanningen var d, 8.juli, så det var godt regnet ud

Anmeld

23. november 2010

30.10.2010

Hejsa

Ja, så fik vi også set vores lille guldklumps hjerte blinke derud af. Åhh det var sådan en dejlig oplevelse at se det og blive bekraftiget i at der er en lille en derinde Den bette var ved skanningen igår, 1cm og 2,9mm og jeg blev sat til det 7.7.2011. Der smuttede da også lige et par tåre da jeg så det lille hjerte, det var bare så stort, hehe får næsten helt fugtige øjne igen af at tænke på det igen

Stort tillykke Mabee, det var godt at din skanning også gik godt. Hvor stor var den bette guldklump så???

Anmeld

23. november 2010

Ka+Ma=Be

Hvor er det stort! Bliver helt misundelig af at læse om jeres scanninger Tusind gange tillykke til jer begge.

Anmeld

24. november 2010

viben

Ja tillykke begge to! :-) Håber jeg selv er lige så heldig.. Har i dag fået tid tirsdag den 7/12 til scanning hos en gynækolog... Så nu kan tiden kun gå for langsomt... 

Anmeld

25. november 2010

Happiness

30.10.2010 skriver:

Hejsa

Ja, så fik vi også set vores lille guldklumps hjerte blinke derud af. Åhh det var sådan en dejlig oplevelse at se det og blive bekraftiget i at der er en lille en derinde Den bette var ved skanningen igår, 1cm og 2,9mm og jeg blev sat til det 7.7.2011. Der smuttede da også lige et par tåre da jeg så det lille hjerte, det var bare så stort, hehe får næsten helt fugtige øjne igen af at tænke på det igen

Stort tillykke Mabee, det var godt at din skanning også gik godt. Hvor stor var den bette guldklump så???

Så først du har skrevet nu

Min var 1,12. Den var helt perfekt størrelse Så det var dejligt. Nu glæder vi os bare til NF d. 28/12

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.