første gang efter fødslen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2010

CiSo

Igår havde vi sex første gang efter fødslen.. Det gjorde ikke ondt, hvilket jeg havde forberedt mig selv på. Så det var jo en glædelig overraskelse.  og Cilas er en måned på fredag, så det syntes vi selv er godt klaret.. 

Men så her til morgen, bløder jeg og har en smule ondt i underlivet, havde i også det? Jeg plejer normalt ikke og bløde efter sex.. 

Sophie, der syntes det er dejligt at være kommet igang igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Mathilde

Flot at I er igang igen og dejligt, at det ikke gjorde ondt på dig Her gik der ca. 8uger og jeg mener også jeg blødte efterfølgende. Jeg tror ikke du skal bekymre dig. Du har jo presset et barn ud for ikke ret lang tid siden, så det hele skal lige tilbage til normal. Det skal selvfølgelig ikke blive ved med at bløde efter i har haft sex.

Snak evt med din læge til 8ugers undersøgelsen.

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

sophieamalia skriver:

Igår havde vi sex første gang efter fødslen.. Det gjorde ikke ondt, hvilket jeg havde forberedt mig selv på. Så det var jo en glædelig overraskelse.  og Cilas er en måned på fredag, så det syntes vi selv er godt klaret.. 

Men så her til morgen, bløder jeg og har en smule ondt i underlivet, havde i også det? Jeg plejer normalt ikke og bløde efter sex.. 

Sophie, der syntes det er dejligt at være kommet igang igen. 

Ja, det er helt normalt, så der er intet at være bekymret over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.