35 + 0 :d <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2010

FruHolm <3

så nåede jeg 35 + 0 <3

Så må vi se hvor langt tid der går før Lillemanden kommer ud, for nu er det snart 1 uge siden jeg blev indlagt med begyndende veer

Han er sunket helt ned og står fast i bækkenet, så ville lige nå at få lidt flere billeder ind, da de sagde at fødslen kan gå igang når som helst, for min livmoderhals var kortet ned til under 0,5 cm <3

han blev skønnet til at være 44 - 46 cm lang og veje mellem 2600g og 3000g da jeg var 34 + 2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Thildesmor

RIGTIG flot mave

Anmeld

21. november 2010

FruHolm <3

Thildesmor skriver:

RIGTIG flot mave

MANGE tak

Anmeld

21. november 2010

Maria-s

Smuk, SMUK mave

Anmeld

21. november 2010

FruHolm <3

Maria-s skriver:

Smuk, SMUK mave

Tusind tak

Anmeld

22. november 2010

Nynne88

VILDT flot mave

Anmeld

22. november 2010

FruHolm <3

Nynne88 skriver:

VILDT flot mave

Iiih tusind tak

Anmeld

10. december 2010

PeruBaby

sarah Foged skriver:

så nåede jeg 35 + 0 <3

Så må vi se hvor langt tid der går før Lillemanden kommer ud, for nu er det snart 1 uge siden jeg blev indlagt med begyndende veer

Han er sunket helt ned og står fast i bækkenet, så ville lige nå at få lidt flere billeder ind, da de sagde at fødslen kan gå igang når som helst, for min livmoderhals var kortet ned til under 0,5 cm <3

han blev skønnet til at være 44 - 46 cm lang og veje mellem 2600g og 3000g da jeg var 34 + 2

Hvor er det en fin mave og fin størrelse på babyen. Er h*n kommet ud til dig, eller er du stadig gravid? Skulle du være sengeliggende i den sidste periode, eller?? Spørger bare fordi min egen livmoderhals er begyndt at blive kortere (omkring 2 cm) og jeg er kun i 34. uge...

Anmeld

10. december 2010

FruHolm <3

PeruBaby skriver:

Hvor er det en fin mave og fin størrelse på babyen. Er h*n kommet ud til dig, eller er du stadig gravid? Skulle du være sengeliggende i den sidste periode, eller?? Spørger bare fordi min egen livmoderhals er begyndt at blive kortere (omkring 2 cm) og jeg er kun i 34. uge...

Mange tak han er ikke kommet ud endnu

nej det skulle jeg ikke, de sagde de ikke ville gøre noget for at stoppe det når jeg kom igen, skulle bare slappe lidt mere af så jeg kunne se om jeg kunne strække den til 37 + men er nu 37 + 5 og han blev vurderet til 3500g i mandags, hvor de sagde der nok maks ville gå 1 uge før jeg fødte  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.