Jeg har fundet kjolen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Ann.

Min svigermor og jeg var lige sådan helt spontant taget i Lucca Bride - de holdte noget udsalg (dog ikke i den helt stor udsalgsafdeling jeg fandt min kjole). Og vi tænkte at det ikke kunne skade at kigge

De var rigtig søde dernede, og vi fik en super behandling

Jeg prøvede først en, og den var rigtig flot, men den føltes ikke rigtig. Så vi valgt at kigge i den afdeling hvor der ikke var så vildt meget at sparer, men lidt var fint nok Hun tog en frem, og så snart jeg så den sagde jeg "det er da sådan den skal se ud"  

Og lidt sjovt var det, for det først Lærke gjorde da jeg fik den på var at sige "Ja" (rent tilfældigt)

Fik at vide af både min svigermor og ekspedienten at den sad som støbt på mig - det var jo rigtig godt og den føltes helt perfekt

Her er lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Zafir

TrineLærke skriver:

Min svigermor og jeg var lige sådan helt spontant taget i Lucca Bride - de holdte noget udsalg (dog ikke i den helt stor udsalgsafdeling jeg fandt min kjole). Og vi tænkte at det ikke kunne skade at kigge

Jeg prøvede først en, og den var rigtig flot, men den føltes ikke rigtig. Så vi valgt at kigge i den afdeling hvor der ikke var så vildt meget at sparer, men lidt var fint nok Hun tog en frem, og så snart jeg så den sagde jeg "det er da sådan den skal se ud"  

Og lidt sjovt var det, for det først Lærke gjorde da jeg fik den på var at sige "Ja" (rent tilfældigt)

Fik at vide af både min svigermor og ekspedienten at den sad som støbt på mig - det var jo rigtig godt og den føltes helt perfekt

Top nice Den ligner en hel million

Anmeld

21. november 2010

Ann.

Zafir skriver:

Top nice Den ligner en hel million

Tak Ja den er så flot

Anmeld

21. november 2010

Rosa

Sååå smuk! Hvad koster sådan en frækkert?

Anmeld

21. november 2010

Ann.

Rosa skriver:

Sååå smuk! Hvad koster sådan en frækkert?

Den koster normalt 9500, uden skørt.

Men jeg fik kjolen og skørt for 7750 kr

Anmeld

21. november 2010

AA10

TrineLærke skriver:

hvor er den flot stort tillykke med bryluppet

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Suuuper smuk din mand falder om ved alteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.