Sex efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

kitra

Hmm jeg må være lidt unormal jeg frygtede det ikke og vi dyrkede sex allerede efter en uge selvfølgelig med kondom men vi havde ingen problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Rosa

Jeg fik afvide at ud over risikoen for at blive gravid igen skal man også passe på i starten fordi der er en infektionsrisiko så længe man fortsat bløder... Det giver jo også meget god mening - at sålænge man bløder så er der stadig et åbent sår et sted deroppe? 

Vi havde sex første gang 3 uger efter - MED kondom, men det var da en flad affære med sådan en gummimand på når man i flere år har brugt anden eller ingen prævention Men det hører jo med

Anmeld

20. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg frygter skam heller ikke at dyrke sex men den her gang er lysten der har det ikke været de andre 3 gange så huritg efter fødslen...

Men da hverken mig eller min mand har brugt kondomer før kom vi til at små snakke om der er forskellige str på sådan nogen

Anmeld

20. november 2010

Nalle

1 gang gik der 1 måned, eller 1½.

Her anden gang, gik der 6 dage.

Anmeld

20. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Er det ok at dyrke sex 3 uger efter fødslen?

Ja da:0)

Vi havde sex præcis på 14 dagen efter jeg havde født:0)

Ingen problemer i det, ingen ømhed eller noget.

Så god fornøjelse:0)

Anmeld

20. november 2010

Hasselnødden

Maggieh skriver:

hvis du har lyst og føler du er klar så ja

men der er mange der siger man skal vente fordi det ikke er helt ''klart dernede'' endnu :b

men vil sige go for it hvis du mener du er klar til det

jeg føler mig sleeeet ikke klar endnu, og her er der om 4 dage gået 3 uger, fryyyyyyygter at skulle igang igen !!

Kender det kun alt for godt, vi har forsøgt een gang siden vores dreng blev født - og han er 10 mrd. +.

Anmeld

20. november 2010

Hasselnødden

SussieThyssen skriver:

Ja, det er jo så op til den enkelte at vurdere.
jeg ville nu holde på at man skal lade livmoderen få fred indtil den er helet op.
Man giver sig jo heller ikke til at gnubbe på et sår, vel???
Men det bestemmer du jo helt selv.
Du spurgte og jeg svarede.

Anmeld

20. november 2010

Zafir

Jeg har dyrket sex ca en uge efter begge mine fødsler Men det har naturligvis været med gummi.

Anmeld

21. november 2010

Magsen

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Kender det kun alt for godt, vi har forsøgt een gang siden vores dreng blev født - og han er 10 mrd. +.

orh shit.. det sku en forstående mand du har hva?

uuh jeg er så bange for at komme igang igen, men tror ikke jeg kan holde i 10 måneder hehe

Anmeld

21. november 2010

Magsen

Nalle skriver:

1 gang gik der 1 måned, eller 1½.

Her anden gang, gik der 6 dage.

6 daaaaaaaaaaaage??? omg hvordan kunne du klare det? gjorde det ikke ondt? jeg tør slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.