2. jordemoder besøg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Molly8

Nogen, der kan fortælle, hvornår 2. jordemoderbesøg ca. ligger? Jeg er i 26. uge og har ikke fået en tid, men tænker der kommer et brev engang..

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Kit

Molly8 skriver:

Nogen, der kan fortælle, hvornår 2. jordemoderbesøg ca. ligger? Jeg er i 26. uge og har ikke fået en tid, men tænker der kommer et brev engang..

Kh Molly

uge 25. Jeg bestiller selv mine tider hos lægen. Det er ikke noget der sker automatisk.

Anmeld

20. november 2010

AA10

Molly8 skriver:

Kh Molly

Jeg var til mit i går og der var jeg 27+6.. den tid fik jeg da jeg var der første gang...

Anmeld

20. november 2010

piadas

Molly8 skriver:

Kh Molly

Jeg var til jordemoder for to dage siden, hvor jeg var 29+2. Jeg fik også tiden, da jeg var afsted første gang i uge 16. I torsdags aftalte vi også næste tid i starten af januar...tror da lige, jeg selv ville ringe til jdm. og bestille en tid, hvis det var mig.

Anmeld

20. november 2010

Kit

Gud...pinligt. Jeg havde læst det som 2. lægebesøg.

Havde mit 2. jordemoderbesøg i går 29+5. Sorry. Der har jeg fået alle 5 tider fra start af pr. brev.

Anmeld

21. november 2010

Molly8

Hmm... Jeg skal vist have ringet og spurgt.

Tak for hjælpen.

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.