10kg og 15mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.078 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. august 2008

moniquesmor

hej min dejlig datter vejer kun 10kg max og hun er 15mdr hun brug 80-86 i tøj så højten går med.
men vil bare gerne vide om det er den rigtigt vægt for alle folk går og siger af hun ikke vejer nok..

skal lige siges hun hele tiden spiser og det er alt hun spiser og store måltider.

er bare træt af og høre på folk om af hun vejer for lidt men her er et billede af hende.

og synes nu ikke hun ser for tynd ud:@

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

Christinahr

Min har lige taget et ordentligt spring i både højde og vægt og er nu som 19 mdr gammel baby oppe på 11 kilo.

Hun ligner nu meget godt din prinsesse af bygning vil jeg sige, så luk ørene hun er som hun skal være:P

Anmeld

20. august 2008

Pia.

Hun ser da rigtig fin ud... er da sikker på hun er lige netop som hun skal være...

Du skal ikke høre på andre havde hun nu vejret for meget så havde det også været galt...;)

ud over det så er 10 kilo og 15 mdr. da meget normalt...

Knus Pia.

Anmeld

20. august 2008

moniquesmor

okay tak skal du have.
det er nu mest lægen jeg har på nakken:( men hvad kan man gøre

Anmeld

20. august 2008

tasha33

jeg syntes nu også at hun ser helt normal ud, vejer hverken for meget eller for lidt.:) det vigtigste er at hun hun følger sin kurve.
mine vejer henholdsvis 9kg og 74 cm og 8,2 og 71cm da de var 1år og er 13 mdr. nu

Anmeld

20. august 2008

Skovurt

Fint billede af din datter :D

Jeg synes nu også hun ser ud som om hun har en "fin" størrelse :) - og alle er jo da forskellige, så hvis hun trives og spiser (som du skrev at hun gør) så tror jeg da bare du skal lukke ørerne for det.

Leander er 10½ mdr ca, og han er lige kommet over 10 kg - den anden dag var han på 10,3. Han er ikke blevet målt længe, men har lige taget et ryk - for alt tøjet blev for småt; han er nu primært i str 80, men kan stadig passe nogle mærker i 74.

Anette

Anmeld

20. august 2008

NejaJ

Hun er da bare fin(L)
Min lille Lærke på 9 måneder i dag vejer altså 10,5 kg...
Så syns slet ik det lyder så slemt at et barn på 15 mdr vejer 10 kg.

Anmeld

20. august 2008

miver

Din datter ser smuk ud og ligner bestemt ikke en der mangler noget (L).

min store pige vejer 16 kg og er 4,5år
Naya bliver et år på lørdag og vejer 14kg :$ (håber der retter sig lidt når hun går ) for Isabell er spinkel og Naya er en lille prop (skægt det er så meget forskel på børn :D

Men for at vende tilbage til dig skal du ikke være bekymret hun er som hun skal være ;), hvis bare hun trives og er glad og det ser hun ud til på billedet
(H) mie

Anmeld

20. august 2008

bette

præcis som hun skal være.. mikkel vejer 8,8 og er 76cm bruger str. 80/86 i tøj.. og er 14 mdr snart..

så synes bestemt hun er som hun skal være. (L)

Anmeld

20. august 2008

MorCamilla

Jeg synes ikke din datter ser tynd ud... Mikkel er 2½ år og vejer 13,1 kilo og er ca 90 cm høj...
Vare tænk på at alt det kun spiser forbrænder hun jo også igen, hvis hun er et aktivt barn...:)

Knus fra camilla, som ikke synes du skal være urolig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.