hovedpine gange 10000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2010

karina pigen

AAAAAVVV..

jeg har nu igennem den sidste 1½ uge lidt utrolig meget af hovedpine.. og kan bare ik slippe af med den.. nægter at tager  piller, 1 fordi jeg altid haft det dårligt med piller og 2 ja jeg venter en dreng så tør heller ik.

fik af vide jeg skulle drikke mere vand.. hvilke så har resultere i at jeg nu kaster  alt mad og vådt op efter 10 min..

aaaaaaaaav...av . avv..

hvorfor findes der ik et sted man lige kan bytte hovedet ud når det gør ondt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

CA

Surt! Hader hovedpine! Har du snakket med din læge? Det tror jeg at jeg ville gøre, hvis jeg havde hovedpine så længe. Er du også svimmel?

God bedring til dig 

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

Carina87 skriver:

Surt! Hader hovedpine! Har du snakket med din læge? Det tror jeg at jeg ville gøre, hvis jeg havde hovedpine så længe. Er du også svimmel?

God bedring til dig 

jeg har snakket med min jordmor.. og hun siger husk vand og slap af.. er ik svimmel er selv ret obs på tegn om svangerforgiftning..

men tror det er fordi jeg ik drikker nok og er ved at blive syg..

men hader hovedpine..

Anmeld

20. november 2010

Kildebakken

AAAAAVVV..

jeg har nu igennem den sidste 1½ uge lidt utrolig meget af hovedpine.. og kan bare ik slippe af med den.. nægter at tager  piller, 1 fordi jeg altid haft det dårligt med piller og 2 ja jeg venter en dreng så tør heller ik.

fik af vide jeg skulle drikke mere vand.. hvilke så har resultere i at jeg nu kaster  alt mad og vådt op efter 10 min..

aaaaaaaaav...av . avv..

hvorfor findes der ik et sted man lige kan bytte hovedet ud når det gør ondt...

Hej du,

Først og fremmest til ynk herfra

Jeg har termin d. 3 januar og har på hospitalet fået afvide at babys testikler er faldet ned i pungen på nuværende tidspunkt, derfor måtte jeg godt tage panodil igen ( Hun kunne se det på scanningen). Gør det dog kun, når smerterne bliver udholdelige og det kan man jo kun selv vurdere.

Du har sikkert været her men...

Har du fået målt blodtryk etc, det kunne jo være svangerskabsforgiftning ellers er det sikkert bare spændingshovedpine og så hjælper massage, vand, svømning, måske akupunktur ( spørg lægen om det tilbydes gratis til gravide i dit område, det gør det her)

(Flødeis er også godt, når man kaster op synes jeg.)

KH Kildebakken

Anmeld

20. november 2010

CA

Okay. Godt du er obs. Din stakkel! God bedring til dig. Håber snart det går over.

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

Kildebakken skriver:

Hej du,

Først og fremmest til ynk herfra

Jeg har termin d. 3 januar og har på hospitalet fået afvide at babys testikler er faldet ned i pungen på nuværende tidspunkt, derfor måtte jeg godt tage panodil igen ( Hun kunne se det på scanningen). Gør det dog kun, når smerterne bliver udholdelige og det kan man jo kun selv vurdere.

Du har sikkert været her men...

Har du fået målt blodtryk etc, det kunne jo være svangerskabsforgiftning ellers er det sikkert bare spændingshovedpine og så hjælper massage, vand, svømning, måske akupunktur ( spørg lægen om det tilbydes gratis til gravide i dit område, det gør det her)

(Flødeis er også godt, når man kaster op synes jeg.)

KH Kildebakken

jeg går til jormor ca 2 gange om mdr og var i tirsdag og der var blodtrykket helt fint..

og fik af vide hvis jeg blev svimmel også skulle jeg kontakte fødemodtagelsen og blive undersøgt for det..men er ik svimmel.. heldigvis..

jeg har termin den 5.. får man undersøgt som de er faldet ned?? det har jeg da ik fået tilbudt..

jeg har har det bare skidt med at tage piller.. så heller ha det skidt og ligge lidt i sengen. men hvis det forsætter reste af weekenden tager jeg nok 1 ..

is.. vi elsker os is.. eller .. ja røde æbler.. kunne leve af dem.

Anmeld

22. november 2010

Kildebakken

karina pigen skriver:

jeg går til jormor ca 2 gange om mdr og var i tirsdag og der var blodtrykket helt fint..

og fik af vide hvis jeg blev svimmel også skulle jeg kontakte fødemodtagelsen og blive undersøgt for det..men er ik svimmel.. heldigvis..

jeg har termin den 5.. får man undersøgt som de er faldet ned?? det har jeg da ik fået tilbudt..

jeg har har det bare skidt med at tage piller.. så heller ha det skidt og ligge lidt i sengen. men hvis det forsætter reste af weekenden tager jeg nok 1 ..

is.. vi elsker os is.. eller .. ja røde æbler.. kunne leve af dem.

Svar lidt sent - men bedre sent end aldrig. Vi var til scanning i en anden anledning, men lægen nævnte lige det med panodiler i bonus:-)

Håber du har fået det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.