Nøj synes ventetiden er lang... 6-8 uger vil der gå før vi får svar fra fertilitetsklinikken...
Men vi ved næsten hvad svaret er... en sæddonor... Vi er begge enige om at det er det vi gør, for vi VIL bare så gerne have en lille baby..
Nu går jeg så og tænker for mig selv.... skal barnet have det af vide, altså at faderen er en donor som vi ikke kender... Min kæreste vil helst ikke at nogen som helst får af vide at vi har brugt en donor, ikke engang hans egen læge... Jeg er sådan lidt i tvivl... vi vil jo elske og opfostre barnet som alle andre forældre.... behøver barnet vide noget..?
Er der ellers andre herinde der har erfaring med sæddonor?
Held og lykke med det hele..
Gør mig den tjeneste, at I fortæller jeres kommende barn/børn det!!
Min gamle kollega og hendes mand, brugte sæddonor, da der i mandens familie, er en arvelig sygdom, som han var bærer af..
De fik en datter sammen, og på hendes 15 års fødselsdag, dør ham, hun altid har troet var hendes bio far.. Hun opdager så ved et tilfælde dagen før begravlesen, at det ikke er hendes biofar, der er ingen der har fortalt hende det.. Hun er så skuffet og så ked..
Selvom I fortæller jeres barn det, vil h*n jo altid se din mand som far, det er jo ikke generne det kommer an på, men hvem der er der for barnet, støtter det osv..
Anmeld