Hej tøser!
Prøver lige med et nyt indlæg, det andet var da vidst ikke til, at læse, men har nu fundet ud af hvorfor 
Så here it goes...
i Onsdags var jeg ved lægen, troede jeg havde halsbetændelse og så nævnte jeg lige for ham, at vi jo havde være i gang i knap et år og at jeg havde sat min ind i PCO og IR og at jeg havde MANGE af symptomerne derpå og min mens har været ustabil i de sidste 8 mdr. Så siger min læge sørme "JAMEN SÅ SKAL VI JO HAVE HENVIST DIG TIL EN GYNÆKOLOG"
(skal lige nævnes at min læge ikke har været særlig behjælplig i vores PB).
- jeg lover jer, jeg var ved at falde af stolen. Så spørger han om jeg har fået taget blodprøver (og så tænkte jeg jo NEJ FOR DET MÅTTE JEG JO IKKE FÅ FORDI DET VAR FOR DYRT!!), jeg sagde jo så nej til ham, så han gav mig en seddel så jeg kunne smutte på sygehuset og få taget blodprøver og så kunne vi efterfølgende finde ud af om jeg skulle forbi en gynækolog og evt igang med hormon behandling, så vi kunne sætte skub i ægløsningen. ÅH JEG BLEV SÅ GLAD også selvom min "halsbetændelse" var en virus.... Men nu er der da kommet skub i tingene, det er så dejligt, men HÅBER jo ikke jeg fejler noget!
Prøvesvarene ligger nu (fredag) ved min læge, men han er der først igen Mandag, så kan først få svar der. X fingre for mig piger
Anmeld