Må flashe den flyverdragt jeg har syet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.417 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Katjaro

Synes jo at det er for vildt allerede nu at skulle bruge den rigtige flyverdragt (dvs. lige i disse dage er det vist helt på sin plads " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" /&gt

Så må man jo sy en selv der er lidt tyndere.

Er blevet vildt glad for resultatet. Ikke alt er som det burde være - men det ser man ikke når musikken spiller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

sandratobias

Hvor er den fin...  

Anmeld

19. november 2010

mariamiss6

synes du det er for varmt stadig til en rigtig flyverdragt??? på mit job har ungerne termotøj/uldtøj inden under deres almindelige flyverdragter allerede.... her er det nemlig pisse koldt....

den er flot, modigt af dig at gå igang med sådan et projekt :D

Anmeld

19. november 2010

Katjaro

mariamiss6 skriver:

synes du det er for varmt stadig til en rigtig flyverdragt??? på mit job har ungerne termotøj/uldtøj inden under deres almindelige flyverdragter allerede.... her er det nemlig pisse koldt....

den er flot, modigt af dig at gå igang med sådan et projekt

Hæhæ - som jeg også skrev (forsvandt dog lidt i et smiley komplot) så er den varme flyverdragt vist på sin plads i disse dage - for er du svedt det er koldt derude.....

Anmeld

19. november 2010

mariamiss6

Katjaro skriver:

Hæhæ - som jeg også skrev (forsvandt dog lidt i et smiley komplot) så er den varme flyverdragt vist på sin plads i disse dage - for er du svedt det er koldt derude.....

Anmeld

22. november 2010

MarieMor

hvor er den bare fin ,, og FED idé

Anmeld

25. november 2010

Lolli

Den er godt nok fin. Godt klaret.  

Lige et spørgsmål: hvad har du gjort med syningerne? Er de vandtætte nok? Har nemlig overvejet at sy et par regnbukser til drengen, men ofte er der jo "tappede sømme" på det vandtætte tøj man køber.

Anmeld

25. november 2010

Katjaro

Lolli skriver:

Den er godt nok fin. Godt klaret.  

Lige et spørgsmål: hvad har du gjort med syningerne? Er de vandtætte nok? Har nemlig overvejet at sy et par regnbukser til drengen, men ofte er der jo "tappede sømme" på det vandtætte tøj man køber.

Jeg har ikke gjort noget for at sømmene blev vandtætteMen man kan i stof og stil (og sikkert også andre steder) købe noget til at tape sømmene

Anmeld

25. november 2010

TrineCT

Fed dragt. Sælger du af dem?

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

25. november 2010

Lolli

Katjaro skriver:

Jeg har ikke gjort noget for at sømmene blev vandtætteMen man kan i stof og stil (og sikkert også andre steder) købe noget til at tape sømmene

Ok. Tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.