2. lægebesøg og havde i kæresten med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.132 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Maria-s

Nogen der kan fortælle mig hvad det liiige er man skal ved 2. lægebesøg og havde i jeres kæreste med?

God aften til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

AA10

Maria-s skriver:

Nogen der kan fortælle mig hvad det liiige er man skal ved 2. lægebesøg og havde i jeres kæreste med?

God aften til alle

Jeg havde ikke min kæreste med, fik tjekket bt, taget urinprøve, målt, vejet samt hørt prinsessens hjerte.. og så lidt snak hehe

Anmeld

19. november 2010

blomst84

Nu har jeg lige været til 3. Lægebesøg og det var præcis det samme som nummer 2.. En snak om hvordan det går, måle blodtryk, måle urin, høre hjertelyd og en tur på vægten der sker ikke så meget sus jeg og havde ikke min kæreste med

Anmeld

19. november 2010

Maria-s

Ök Tak for svar piger Så behøver han vist ikke at tage med.

Uhh på vægten?.....  Mon man lige kan snige en kile eller noget ind under pladen, så den måler en 5-8 kg mindre???

Anmeld

19. november 2010

Kit

Manden min var ikke med til lægen anden gang og skal nok heller ikke med ved det 3. lægebesøg.

Der skete ikke så meget. Lidt trykken på maven (mærke livmoderen), måle blodtryk, tjekke urinen og høre hjertelyd.

En ekstra ting her var, at jeg skulle have taget blodprøver, da jeg er rehsus negativ. Mit barn er reshus positiv, hvilket betyder en anti-D indsprøjtning på mandag (tid bestilt ved 2 jm-besøg).

Jeg var ikke på vægten hos min læge - hun spurgte bare om jeg havde været på den derhjemme og tog min vægt derfra.

Anmeld

20. november 2010

CA

Her var han heller ikke med hverken 1., 2. eller 3. gang. Han tar kun fri til scanningerne. 

Fik også bare tjekket urin, målt BT, målt livmoder, tur på vægten, hørte hjertelyd også  en masse snak om hvordan jeg havde det osv. Samme ved 3. besøg. 

Anmeld

20. november 2010

Diana...

Ja jeg havde min mand med men jeg har ham altid med der op også bare til alle mine urinprøver jeg har været oppe og aflever, men det er fordi jeg ikke selv kan gå der op  Hvis jeg havde kunne det ville han ikke komme med da han ville være på arbejde. 

Anmeld

20. november 2010

blomst84

Kit skriver:

Manden min var ikke med til lægen anden gang og skal nok heller ikke med ved det 3. lægebesøg.

Der skete ikke så meget. Lidt trykken på maven (mærke livmoderen), måle blodtryk, tjekke urinen og høre hjertelyd.

En ekstra ting her var, at jeg skulle have taget blodprøver, da jeg er rehsus negativ. Mit barn er reshus positiv, hvilket betyder en anti-D indsprøjtning på mandag (tid bestilt ved 2 jm-besøg).

Jeg var ikke på vægten hos min læge - hun spurgte bare om jeg havde været på den derhjemme og tog min vægt derfra.

Den vaccine har jeg også fået meget smart de kan tjekke barnets blodtype så tidligt

Anmeld

20. november 2010

mathildemb

Jeg havde ikke min kæreste med, og tror heller ikke han kommer med næste gang. Det er jo bare et lynhurtigt rutinetjek, som de andre skriver, med tjek af urin, blodtryk, vægt og mærke lidt på maven. Han tilbyder hver gang at komme med, men jeg tror ikke han ville få noget ud af det.

Derimod er han altid med hos jordemoderen, og får en del ud af det. Der er jo meget bedre tid til at stille spørgsmål osv.

Anmeld

20. november 2010

karina pigen

Maria-s skriver:

God aften til alle

hvis kæresten kan nå det med hensyn til arbejde så er han med til alt.

men lige læge besøg har han ik fået noget ud af ..der sker ik så meget. han synes nu rigtig godt om jordmor tiderne og han har været alle de mange gange og skal også med til de sidste 3.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.