Jahrem... vi har sgu også fået Sloggi med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

ivfmarie

Wahuu!!
Hvad så... er I klar (dig og Tiff) til langfart med Malte og Moar?
Jeg var lige gået i gang med at bage kagen... oh ve oh skræk, jeg mangler sgu smør! Så må den lige vente - øv.
Har du fået en deal i hus med Faster? Hvornår mon vi er hjemme i Nr.Sundby igen?
Uh hvor har jeg savnet at skrive et indlæg... totalt taste-afhængig!!

Marie - der skulle have været i motionscentret i aften, men...ja, men hva!? Ingen undskyldning - slemme mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Loggidut

hey dejlige ven....du aner ikke hvor meget jeg har savnet dig/jer...msn er bare ikke det samme vel?
Ja jeg er klar, hvis du har fundet korkproppen frem til malte, Michael er jo ret glad for sin læderkabine...låååååååål.....well...ja faster har sagt ja kom ja kom....hun var ret ivrig efter at se os den dag...så der er en aftale i hus, med mindre hendes aftale ved lægen trak ud...men mon?
well...i morgen skal jeg i netto og hente min del af det spiselige...og så skal jeg lige tømme bilen...den er fyldt med lort....lol

knus fra sloggi, som håber malte kan holde tæt alle 150 kilometer...lål

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

hey dejlige ven....du aner ikke hvor meget jeg har savnet dig/jer...msn er bare ikke det samme vel?
Ja jeg er klar, hvis du har fundet korkproppen frem til malte, Michael er jo ret glad for sin læderkabine...låååååååål.....well...ja faster har sagt ja kom ja kom....hun var ret ivrig efter at se os den dag...så der er en aftale i hus, med mindre hendes aftale ved lægen trak ud...men mon?
well...i morgen skal jeg i netto og hente min del af det spiselige...og så skal jeg lige tømme bilen...den er fyldt med lort....lol

Ja ja - han får lige spændt en bræk-bakke under hagen - hihi

Anmeld

18. februar 2008

Loggidut

Ja ja - han får lige spændt en bræk-bakke under hagen - hihi

det var sgu mere den anden ende jeg var nervøs for....harhhhh...aj det gas, maltedrengen er velkommen i min dyt....det jo mor her der bestemmer....som altid...lååååål

Anmeld

18. februar 2008

ivfmarie

nårh ja for fanden.... han skider jo af hel... til... ej, mon ikke bleen holder? Ellers får han bare en brækbakke under måsen også - harh harh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.